2
registrerede Hanskrist
,(1 usynlig),
28
gæster og
157
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Skal folkekirken fornyes...
|
Arne:
stadig ingen kommentarer til en Jesus hos Lukas, der vil slå sine fjender ned - og åbenbart fortsat skal være sådan - her i år 2023
Nå jeg tænkte det nok - hukommelsestab
At den dag kunne oprinde er vi jo alle bevidste om men derfor når det sker er det jo til trods en overraskelse og man skal lige vænne sig til at tingene ikke er som de var før
Hvad er det ikke at kunne huske tegn på? Jeg tror du skal have en snak med en læge (eller dine børn)
Jeg har gennemgået det Lukas citat minutiøst og ud i detaljer med dig igennem flere efter hinanden indlæg
Men okay når du ikke kan huske længere det forklarer jo ligesom alt (også at du bliver ved og ved og ved med at fremføre det Lukas citat som du har fået svar på - og du stikker os det også i hovedet hvor det slet ikke er det vi drøfter)
Og vi må opgive at forvente noget der giver den store mening i debat med dig
Jeg har set foruroligende tegn på at noget var galt
Vrøvle indlæg har der været rigtig mange af her på det sidste
Du kan være ramt af en infektion gerne bakterier og have meget høje CRP tal og når så den infektion er bekæmpet får du din hukommelse tilbage
Vi kunne jo håbe det blot var det der er årsagen til at du har mistet din hukommelse og du derfor af den grund skriver vrøvle indlæg efter vrøvle indlæg
|
|
|
|