2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
14
gæster og
173
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Den store reformation...
|
Hvorfor har du ikke sat dig ind i tingene?
Spørger du - det har jeg da netop - du kunne jo læse mine indlæg
At hver fjerde tror på reinkarnation hvad har det med kristendommen at gøre
Der findes lande hvor næsten 100% er muslimer og lande hvor ca 60% er ateister - men for ind i helvede hvad har det at gøre med kristendommen må jeg spørge???
Skal kristendommen af disse grunde skiftevis være islam og så ateistisk og så gå ind for reinkarnation????
Nej selvfølgelig ikke
Jeg forstår simpelthen ikke din argumentation
Fred være med jer der går ind for reinkarnation og forbliv I dog bare i jeres tro - som ingen vil tage fra jer
Men at lave kristendommen om til noget den ikke er kaldes ikke en reformation
Så forstår du overhovedet ikke ordet reformation hvad det dækker over
Det er jo ikke en reformation du taler om og som Lau Sander Esbensen taler om - det er en total destruktion og ødelæggelse kristendommen og så at bygge noget helt andet op der aldrig har haft noget som helst at gøre med kristendom
Dette vil ALDRIG kunne lykkes og det er naiv af jer at tro
Men jeg går ind for den reformation som Ny Himmel er et ægte udtryk for og dem bakker jeg op. Og de smider ikke barnet ud med badevandet. De smider ikke Guds Kærlighed Kristus ud med badevandet.
Og i det hele taget kan vi kristne "i Kristus" ikke smide Guds Kærlighed Kristus udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er os givet på porten - det er en umulighed.
Og uanset hvor meget du og Lau Sander Esbensen vil forsøge herpå så er det en umulighed - det kan ikke lade sig gøre - Kristus er vores liv fordi vi har mødt den levende Gud i Kristus og den Guds Ånd der gør levende.
Så uanset hvor meget I forsøger kan I ikke ændre hvad vi kristne lever i og står i har vores liv i og ved.
Alle kristne er parat til at betale med deres eget liv som offer for ikke at blive udsat for din og Lau Sander Esbensen's reformation og derfor ved jeg det aldrig vil lykkes for jer og at I tale i vildelse når I som Lau Sander Esbensen påstår at kristendommen "uddør" snart.
Kristendommen "uddør" aldrig kan jeg fortælle Lau Sander Esbensen. At læse hans dommedags prædiken om at hvis kristendommen ikke gør som han siger den skal så uddør den om få år. Sjældent har jeg rystet så meget på hovedet og trukket på smilebåndet.
|
|
|
|