1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Tidsånd - de 12 Trin
|
Hanskrist, du skriver til mig:
Du har sagt at ingen forstår mig - det har du vel sagt hundredvis af gange. Mit svar: Jeg har skrevet, at jeg ikke forstår dig, men om andre gør, har jeg jo ingen muligheder for at vide noget om - og mener jeg heller ikke nogen sinde at have skrevet, Skulle du kunne finde en sådan udtalelse fra mig noget steds, da vis mig den, og jeg vil tilbagekalde den, men vis mig den først - dog måske kan jeg på et tidspunkt have skrevet, at ingen på Trosfrihed.dk p.t. synes at forstå dig, hvilket vel også har været korrekt.
Angående spontane suveræne livsytringer af Løgstrup, hvor du skriver:
Den eneste der har sat de tre ord sammen efter hinanden; spontane suveræne livsytringer er HansKrist. har jeg peget på, at såvel udtrykket spontane som udtrykket suveræne er brugt af Løgstrup om livsytringer f.eks. spontane iflg. Kristeligt Dagblad og suveræne iflg. Religion.dk - om det så er dig, der første gang bruger dem sammen, er det virkelig så vigtigt? Jeg fornemmer, at der kan være nogle, der griner
Iøvrigt, de fleste gange, hvor jeg ikke svaret dig, er når du retter injurier imod mig.
Denne gang, hvor du kalder mig en ondskabsfuld idiot, har jeg så gjort en undtagelse.
Arne.
|
|
|
|