1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tidsånd - de 12 Trin
|
Gerth:
faktisk oplever jeg p.t. de psykisk syge personer, som på forskellige måder bare igen og igen brokker, beklager og anklager ligesom en jammerdal. De fatter ikke velfungerende sociale kompetencer, etik/moral og pli.
"De fatter ikke velfungerende sociale kompetencer, etik/moral og pli"
Præcist Gerth - på nøjagtig samme måde opfører du dig her på Trosfrihed og det er ikke til at holde ud.
Jeg prøver at komme i kontakt med dig for at du kan få din selvrespekt tilbage.
Jung der havde tusindvis af mennesker i terapi sagde at han opdagede mange mennesker ikke i egentlig forstand var ramt af en psykisk lidelse - fordi deres eneste problem var at de mistede selvrespekten pga af deres dårlige opførsel. Så straks disse mennesker fik støtte og hjælp til at kunne efterleve deres egne indre moralske standarder for god opførsel fik de deres SELVRESPEKT tilbage og deres psykiske lidelser forsvandt.
Hver gang du grænseoverskrider og opfører dig normløs og uden pli og uden god social intelligens mister du din selvagtelse og SELVRESPEKT.
Du lærer herom ved at møde andre menneskers protester og misbilligelse din adfærd og opførsel. Du kan så sige jeg er ligeglad med HansKrist og de profiler der er på Trosfrihed som jeg iøvrigt mener er falske.
Men derved rammer du ikke bare os ved fortsat at fastholde din dårlige opførsel men du rammer endnu hårdere dig selv og din egen SELVRESPEKT - som du ødelægger dine egne fremtids muligheder for et godt liv.
På DR RADIO findes de 12 Trin.
Tidsånd - de 12 Trin - 1. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 2. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 3. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 4. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 5. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 6. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 7. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 8. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 9. Trin
Tidsånd - de 12 Trin - 10. og 11. Trin
Tidsånden - de 12 Trin - 12. Trin
Afhængighed og misbrug er et af de største problemer i vores samfund. Ved siden af de offentlige behandlingstilbud, findes en model, som afhængige søger, når de vil ud af deres misbrug. Den er kendt som AA - Anonyme Alkoholikere - og baserer sig på 12 Trin, som man skal igennem. Afgørende for de 12 Trin er troen på Gud. Gennem efteråret arbejder Tidsånd sig igennem de 12 Trin med en række personer, som er eller har været netop der. Tilrettelæggelse Helene Kemp og Christoffer Emil Bruun.
|
|
|
|