1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: KRISTUS virker mægtig i os.
|
Gerth:
Så, du om sex er tilhænger af tvangsægteskab istedet for onani, fri sex og cølibat?
Nej nu må du lære at forstå og læse hvad der bliver skrevet
Kærlighed og forelskelse er det stik modsatte af tvangsægteskab.
Gerth:
Jeg har aldrig mødt en sexet nok kvinde, som er mig ligesindet om intelligens og tro.
Alt tyder på at du er homoseksuel - så dit evindelige snak om kvinder synes jeg ikke giver nogen mening
Endnu har jeg til gode at kunne spore den mindste tiltrækning af kvinder hos dig.
Hvilket jeg har fundet bemærkelsesværdigt at kvinder slet ikke interesserer dig - men da du så begyndte at skrive om mænd og homoseksualitet var du tydeligvis tiltrukket og der er nok forklaringen på at kvinder ikke tiltrækker og interesser dig
Din intelligens og tro er ikke på et særligt højt plan - hvis det var ville du kunne skrive skønne læseværdige indlæg folk ville kunne forstå.
Fordi du tror din intelligens og tro er på et højt plan skyldes at du er fuldstændig ukritisk overfor dine primærproces associationer og tænkning.
Jeg stryger dig ikke med hårene - fordi jeg ønsker for dig at du vågner op og får et realistisk forhold til dig selv og det samfund du befinder dig i
Mit store problem er at jeg ikke aner hvor syg rask og udfordret du er
Du fortæller om tårnhøj intelligens og at du aldrig er syg - men bagved fornemmer jeg at du til trods slet ikke kan klare dig selv men bor på et bosted. Så der er noget der ikke stemmer.
Jeg har spurgt dig om et arbejde ville betyde at du blev psykotisk - jeg spørger for at finde ud af hvor du er
Og igen med din tårnhøje intelligens hvad så med et studie hvor du beviser i dine skriftlige eksamens opgaver du afleverer at du har så tårnhøj intelligens
Du er over 40 år gammel men det kan jeg overhovedet ikke mærke - tværtimod fornemmer jeg et barn eller et yngre menneske.
Nå mit store problem er hvor syg rask og udfordret du er. Hvor svært du har det med dig selv og det hele. Før man kan hjælpe dig skal man vide hvor sårbar og skrøbelig du er og kende dine ressourcer og interesser og drømme og ønsker.
|
|
|
|