0
registrerede
47
gæster og
144
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Skal Trosfrihed lukkes?
|
Du er syg i hovedet og er ved at ødelægge Trosfrihed
Du ødelægger og spammer alle tråde med dit religiøse vrøvl og infantile bøsserøv ævl.
Du er et meget ubehageligt selskab - som en virus der har ramt Trosfrihed.
Og jeg gir anonyme ret:
Jeg har for længst blokkeret profilen Gerth. Profilen er ikke til at læse og det der kan læses, vil jeg ikke læse, men jeg tænker jo hvor admin dog opholder sig henne. Det er vel dennes opgave at tilse siden om det hele er iorden, men men måske er profilen Gerts opgave at siden lukkes ned.
-0-0-0-
Du er tydeligvis ikke rask Gerth
Og dit religiøse vrøvl (som ingen andre end dig selv tager seriøst) gør at du undgår at se i øjnene at du ikke er rask
Du lever i den illusion at dine religiøse skriverier giver mening --- men det gør de desværre ikke
Da du begyndte her i sin tid troede jeg virkelig der var tale om et eksempel på RECOVERY - at religiøse spirituelle åndelige erfaringer havde hjulpet dig med at blive rask -
Men idag er jeg blevet klogere - det jeg i sin troede var noget positivt og godt - et eksempel på et menneske der havde erfaret Helligåndens Healing Power - eller Helbredende Kraft i sit liv - det er jeg idag 100% sikker på er et bedrag - simpelthen så lyver du om alt det religiøse spirituelle åndelige.
Der er ikke SANDHED i dig. Du har ikke nogen god FORSTAND på tingene (det du skriver om) - du vrøvler.
Du er ikke samvittighedsfuld ærlig omkring dig selv og det GUDDOMMELIGE og HELLIGE.
Du simpelthen LYVER og digter frit - der er ikke SANDHED i dig. Du er en samvittighedsløs stodder.
Fx har du ingen personlig tilegnet forståelse det med Helligånden - og du har aldrig erfaret Helligåndens Nærvær i dit liv.
Ingen bliver klogere af at læse hvad du skriver.
Jeg plejer ikke at tage fejl af folk - men du har i den grad snydt mig.
Jeg troede du var troværdig - at du var ærlig og redelig - at der var SANDHED i dig.
Men du er fyldt med LØGN - SANDHEDEN bor ikke i dig - du har ingen respekt for noget som helst eller nogen som helst.
Du er syg i dit hoved og forsøger at ødelægge Trosfrihed.
|
|
|
|