0
registrerede
46
gæster og
215
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tikka - er du her stadig
|
Du er en nar
Et fjols
En tåbe
Og du er fyldt med vrøvl og usandheder om det med Helligånden og ellers alt det religiøse spirituelle åndelige.
Hvorfor?
Fordi du ingen - INGEN OVERHOVEDET - kontakt har til virkeligheden - du lever i din egen solipsisme eller subjektivisme.
Der er ingen forbindelse mellem dig selv og verden - omverdenen.
Du går til grunde i dig selv og alle dine psykotiske vrangforestillinger.
Ufatteligt at dine kontakt personer ikke hjælper dig med at få i det mindste en smule kontakt til virkeligheden.
At de virkelig tillader at du svømmer forvirret rundt i din egen subjektivitet.
Derfor du vrøvler - fordi du ingen forbindelse har til noget objektivt givet i verden. Det være sig et arbejde - en uddannelse eller et studie - det være sig at holde din lejlighed og din have og dyrke lidt sport. Men du har intet af alt dette fordi du er narcissistisk selvoptaget.
Æv æv æv - at ingen slår dig i hovedet i et forsøg på at standse dine infantile latterlige masturbations selvforherligende psykotiske storheds vrangforestillinger. Dit udviklings niveau er jo 12 - 13 år.
Du er virkelig et menneske der skuffer.
Normalt ville kollektivet du optræder i gå ind og opdrage på dig. Og jeg har opfordret til at vi her på Trosfrihed har et moralsk ansvar for at gå ind og forsøge at opdrage på dig.
Men Arne blev fuldstændig tosset da jeg nævnte dette kollektive moralske ansvar der altid er i en gruppe.
-0-0-
Jeg har ikke set dig udvise empati og oprigtig interesse for andre - og det fordi du er så fandens religiøs selvoptaget og selvhøjtidelig - hvordan skulle der så kunne opstå interesse for andre - det er jo en umulighed.
Og dine religiøse skriverier bliver også dag for dag mere og mere uinteressant vrøvl. Men da du bruger store ord vil nogle falde på røven for dit religiøse ævl og tro du måske er noget særligt i den sammenhæng.
|
|
|
|