0
registrerede
12
gæster og
164
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Religion og krigen i Ukraine – Hvad siger Bibelen?
|
Det er ikke bare Paulus men alle de 144,000 hellige salvede som er oprejst fra jorden der vil dømme sammen med Jesus, de har fået åndeligt liv i himlen.
Så der er 144000 oprejste hellige i himlen nu, en oprejsning med start fra 1914, eller hvad?
*
Nå, nu forstår jeg jo ikke, jeg jeg skal læse/høre et link på ca 26 minutter, der ikke besvarer mine spørgsmål, men jeg hæfter mig ved, der i linket anvendes 2 forskellige betegnelser, nemlig
nærværende og komme.
Nærværende Jesu er først nærværende fra 1914, siges der
Komme Jesus komme er ud i fremtiden, hvor han skal dømme under den store trængsel, siges der
*
Som jeg husker biblen, troede Paulus, for hvem Jesus var nærværende, han levede i de sidste dage, og han ventede på Jesu snarlige komme – det var ”lige rundt om hjørnet”
*
Dit link taler slet ikke om Paulus, med mindre man skal forstå Lukas 22:28-30 også gælder ham,
men jeg har læst op på hjemmesiden, at kun de kaldede/udvalgte som fødes på ny kommer i himlen – og de hellige er de som har guds ånd.
Hvorfor jeg spurgte til Paulus opstandelse i forhold til din udmelding om rigets oprettelse i 1914 er fordi, Paulus jo forsøger at forklare opstandelsen af de hellige.
Nogle er jo døde på det tidspunkt Paulus lever og venter Jesu komme,
og disse hensovne skal ved Jesu komme opstå først, og de levende skal efterfølgende forvandles sammen med de oprejste i ét nu, når dagene afkortes for deres skyld i trængselstiden
men da Jesus endnu ikke er kommet må Paulus jo stadig ”ligge i jorden”
Så spørgsmålet er, hvorfor mener du Paulus og andre – i alt 14400 er opstået til et himmelsk liv hvor de først skal dømme efter Jesu komme
|
|
|
|