1
registreret Hanskrist
13
gæster og
169
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Religion og krigen i Ukraine – Hvad siger Bibelen?
|
Himlen (´gud´) er ikke deroppe væk fra os men istedet i det hele menneske. -- ja det var jo det jeg skrev
Gerth: Tilføjelsen = Både Jesus og Paulus lød teokratisk. NEJ
Gerth:
Mit underliv om elskov er også en del Riget, der kommer igennem jeg, som har Ordet i magt, myndighed og virke.
Nej ikke i den form du praktiserer - du kan ikke stave til forelskelse og kærlighed - der er ikke det der ligner i hvad du praktiserer
måske du ikke har evnen til at forstå det seksuelle omfatter kærlighed = hjertet og mening/Ånd = hovedet
du er nøjagtig lige så panteistisk forvirret som Arne - og I mangler vertikalitet - oprejsthed og personlighed - struktur -
det er i den grad strukturløs og ja meningsløs og kærlighedsløs - uden Ansigt og Personlighed og Skønhed der varer ved - ja Billedet er væk hos jer begge - det Guds Billede vi ellers er skabt i og til at genspejle - der er intet smukt billede og ansigt og personlighed struktur over det I beskæftiger jer med og skriver om
bygningen er væk - boligen er væk - ja alt struktur er væk hos begge jer to sygelige panteister - begge leger i med jeres egen gåen i opløsning
derfor jeg ved din Helligånd ikke er nogen Helligånd - hvilket du en dag også selv vil erkende da dine gerninger er mørkets gerninger og/eller skammens gerninger hvor du ikke vil kunne se dig selv og andre mennesker og verden i øjnene da du praktiserer en dæmonisk subkultur der aldrig vil bestå sin prøve men føre til endnu større lidelser for dig og dem du involverer
|
|
|
|