0
registrerede
8
gæster og
118
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: EN TANKE
|
Ja men det står jo nettop at lyset bliver stærkere, Aha, så lyset - den hellige ånd kan man få i forskellige grader
det var jo også det Jesus sagde til sine deciple, at de ikke ville kunne forstå det hele på en gang og derfor ville forståelsen komme lidt efter lidt, men det kan du måske ikke forstå. He he – de fik jo også først ånden efter hans opstandelse ifølge biblen, ikke sandt?
Og den hellige ånds virke har vel i øvrigt ikke noget med menneskets forståelse at gøre – eller hvad?
Det jo guds ånd!
Nå, men jeg tænkte, at er de som tegner jehovas vidners tro salvet med hellig ånd, så må lyset = den hellige ånd, vel oplyse dem om hvad der er sandt – eller hvad?
Og du bruger måske ikke kopier somme tider, i så fald er du da den eneste. Du bør linke til dit kopi, hvis der altså må citeres fra hjemmesiden
Du er nettop en af dem der ikke vil forstå, og det bliver jo din sag. Nej ... men, forstod jeg, behøvede jeg jo ikke at spørge i øvrigt er det vel alle tiders for en forkynder
Nå - men det var det med, om der er forskel på sandhed og Sandheden?
Jehovas vidner forstår jeg har Sandheden, men når deres troslære ikke altid er sand tænkte jeg, om der var forskel på disse to ord? En tanke der kommer er jo også, om den nye forståelse så er sand
|
|
|
|