1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad er JESUS KRISTUS kendt for?
|
det er et spadestik dybere du går HansKrist
og jeg tror ikke det vinder gehør
ingen gider grave så dybt
ingen gider en så dyb forståelse tingene
i stedet for den dybe forståelse af hvad vi taler om så foretrækker folk at teoretisere og spekulere herfra og til evigheden uden nogensinde at få sagt noget brugbart nyttigt forståeligt vi kan bruge til noget og gå videre med
Bjørn har ret, såsnart HansKrist er aktiv så forsvinder ikke bare folk og debattører men også søgemaskinerne trækker sig, i sådant et omfang at HansKrist vil kunne tage livet af Trosfrihed måske.
Vi har haft debattører på stedet der påskønnede mine skriverier, men det har vi ikke længere, derfor tavsheden og afvisning at læse så meget som bare et af mine indlæg, der ellers er af høj høj kvalitet, men måske et spadestik for dybt som ellers Kræn-p opfordrede os til at grave, også derfor han altid var hurtigt til at svare mig og påskønne mine skriverier, iøvrigt havde vi en overgang en livlig privat korrespondance via mail, hvor vi skrev til hinanden, og jeg viste min mor vores korrespondance og hun sagde bagefter, tænk at to mennesker kan føre så dybe samtaler med hinanden, det er mageløst at læse jer to
|
|
|
|