0
registrerede
12
gæster og
140
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Er der selvmodsigelser i Bibelen?
|
Gerth:
Jeg synes ikke, at i fortjener mig her, men lidt endnu værsgo
Du ville intet være uden dit møde med trosfrihed og HansKrist - hvilket du også selv godt er klar over. Og derfor forlader du os aldrig, eller ihvertfald sålænge der er en aktiv HansKrist forlader du os ikke eller så længe nogle bibelfundamentalister er her bliver du her også, fordi din fascination af Bibelen desværre er begyndt at blive større end din hengivelse til Helligånden.
Og iøvrigt i alt du skriver skimtes at du stjæler ikke så lidt fra mig af, men du nævner det ikke med et ord. Du opfører dig stadig umoden fordi du tror du er den eneste - du nægter at du står i en 2000 år lang historisk bevægelse og at du er en blandt mange her, men du fremstiller tingene omvendt som om du er den første og eneste og at vi skal følge dig og ikke den 2000 år historisk bevægelse af mennesker før dig der allerede har haft taget imod KRISTUS - begivenheden KRISTUS den GUD Helligåndens Ny Væren og Virke Virkelighed ind i verden ved mennesket Jesus - og som derigennem har været KIRKE i verden før dig.
|
|
|
|