2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
268
gæster og
244
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hellig dem i sandheden; dit ord er sandhed.
|
Kære HansKrist
Kan godt følge dig, men tænker, at du (også) kunne få en god snak med ham om tingene...
Det ser jeg ingen grund til, nu når jeg sammen med Tikka og Thomas og Gerth - har en samtale dem du henviser til næppe ville magte at præstere - niveauet her er indimellem tårnhøjt, men det er indimellem som at kaste perler for svin - den dag vi opdager hvad vi magter og har lidt mindre travlt med at skøjte sjofel overfladisk hen over hvad der bliver skrevet her på stedet vi ville stå så meget bedre her i verden.
At andre ikke kan få øje på os, er jo indlysende når vi ikke engang selv formår at påskønne og vurdere hvad vi formår at præstere.
Jeg har råbt flere gange at nu må vi ikke gå videre før vi har forstået hvad det er vi har formået at få frem og ned på skrift de sidste par dage, der har en kvalitet der overgår alt vi vil finde på you tube og i aviser, og på de sociale medier og i bøger - vi er virkelig fremme i skoene - men hvad hjælper det når ingen ser det og gider genlæse andres indlæg og gøre ophold og sætte farten ned.
Og Arne NULSTILLER gang på gang og fortsætter bare med noget nyt som om kvantitet betyder mere end kvalitet. Vi har bedt Arne om at følge op på tingene, følge en debat til dørs, men han bliver personfnidder aggressiv rasende og NULSTILLER - er tavs som graven og der går nogle dage og så begynder han med noget nyt han har fundet ved at surfe rundt i Wikipedia og læse Information avisen.
|
|
|
|