1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus
|
STOP NU
"tæsk" var der tale om forstået som at du trængte til at nogen gik til dig på debatten
Hvilket jeg rent faktisk godt tror du var klar over, betydningen af det udtryk
Men stadig sjovt at du i 16 år aldrig, ALDRIG, har reageret tekstnært intelligent på hvad jeg skriver, ikke en af mine tonsvis af argumenter, eller tonsvis af redegørelse for hvad de teologiske begreber vi kristne bruger dækker over i praksis, i virkeligheden, har du haft en adækvat intelligent reaktion på,,,, meget mystisk, men du vil gerne æres med mig, og påstå ingen forstår mig, og påstå alt muligt andet om mig (at jeg taler svulstig og intetsigende),,,,, men være intelligent og fair overfor mig har du endnu tilgode at bevise du kan og vil være,,,
Så derfor ved jeg det er bevidst strategi og ond vilje fra din side Arne, og ikke kun skyldes at du nok ej heller er den skarpeste kniv i skuffen, ihvertfald skærer du aldrig ind til benet på noget substantielt med kød på. Men du laver wikipedia leksikon agtig oversigt over fandeme alt, men nogen dybere forståelse af tingene har du aldrig afsløret at være i besiddelse af
Det er bare ikke tilfredsstillende at vi overhovedet ikke i 16 år har rykket os og formået at diske op med noget interessant,
Du har lavet dine wikipedia leksikale oversigte over snart det ene og så det andet, men hvad er det værd hvis du ikke forstår tingene dybt???
Så kan vi jo selv surfe Google og wikipedia studere,,,,, du skal jo kunne knytte interessante relevante betragtninger og analyser til det du konstant kaster dig over, ellers breder du dig jo bare, og det er i længden trættende at du breder dig ud over alt, fandeme alt, uden egentlig at udvise tegn på at du forstår noget af principielt vigtighed,,,,
Også derfor din ikon, og dit ortodoks kristendom og nu idag din rosen ham Jesus, er falsk skiltning, du skilter med noget du ikke vil kendes ved overhovedet, ingen som dig Arne er så forskellig fra og afvisende overfor det gudsliv og den spiritualitet Jesus stod for og skænkede os allesammen, ja du benægter stort set alt det vi kender fra Jesus,,,,,, det er simpelthen så grotesk, også med din ikon, og din fremhæven ortodoks kristendom
Det er så søgt (måske udspekuleret) og så pivfalsk, falsk skiltning, og dækker på ingen måder, ja slet ikke overhovedet, over hvad du står for,,, som er det stik modsatte
|
|
|
|