1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus
|
😱😱😱😱😱
👁️👁️
😂😂😂😂😂
Fremragende Gerth
Jeg elsker dig 💓💓💓
Min kritik og måde at takle dig på virker fuldstændig efter hensigten
Jeg har dig i min hule hånd/ånd
En uforskammet respektløs type som dig Gerth der kom brasende fra dag et og talte nedladende om os allesammen - og udviste ringeagt - - - jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at du ikke skulle stryges med hårene men have af samme skuffe igen som du gav os.
Og fandeme det har virket ❤️👍
Du skriver idag bedre, formulerer dig mere forståeligt
Du har droppet din intetsigende barnlige tynde kop te af en kristendoms kritik
Du har læst Paulus (verdenslitteratur af bedste slags + teologi og mystik på meget højt plan) med et udbytte
Ja alt i alt har du gjort store fremskridt ❤️
Så du glæder mig og jeg der altid har haft en vis fidus til dig (og også rost dig for det man med rette kan rose dig for) er nu glad for at konstatere at du ikke er/var udenfor pædagogisk rækkevidde.
Og du smutter aldrig væk fra trosfrihed - uanset hvor meget du truer med det, så er det tomme trusler
Ingen steder vil de tage imod dig så godt som vi har accepteret dig og taget imod dig.
Mange kærlige hilsner HansKrist
PS:
Din hukommelse må være lidt dårlig, du skriver nu som om du er uskyldigheden selv, husker du slet ikke hvor grov du var overfor os alle i begyndelsen (og stadig er) og hvor fuldstændig uforståelige dine skriverier var. Ingen af os kunne finde hoved og hale i hvad du skrev. Og hvad med dine homo seksuelle fantasier du uopfordret konstant smed os i hovedet?
PPS:
Den konsekvente hård men retfærdige kontakt, samtale og kommunikation, jeg har givet dig, mødt dig med, er nøjagtig hvad du mangler fra din opdragelse.
Måske du kan fortælle os om det? Har du ikke haft god voksen kontakt i din opvækst fra din far. Har du ingen far haft? Eller har han svigtet dig, sin søn? Og hvor er han idag? Og hvordan har I det med hinanden?
|
|
|
|