0
registrerede
7
gæster og
179
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hellig dem i sandheden; dit ord er sandhed.
|
Jeg holder meget af mange sider af kristendommen, men jeg er ikke kristent troende.
det er 100% rigtig at du ikke er kristent troende
og mange gange når du har påstået at mine ord er svulstige og intetsigende er de skrevet 100% i overensstemmelse med Paulus og ja Tillich og et hav af andre teologer og hvis du så mine 2 - 3 mails hver dag af teologiske videnskabelige afhandlinger fra overalt i hele verden, du ville kalde hvad der her står for endnu mere svulstige og intetsigende, for de er mindst lige så langhårede som mine skriverier,,,
nu er der ikke noget i vejen med mine skriverier, ej heller Paulus (som du også fandt svulstig og intetsigende, så der røg din ortodokse kristendom og ikon, disse siger intet uden Paulus, spør den ortodokse kirke om de overhovedet kunne se sig selv eksistere uden Paulus og du fik et rungende NEJ) --- det er ikke mig der er noget galt med, for så er der også noget galt med stort set samtlige moderne teologer, det kan jeg sige dig, og ja med Paulus.
Jeg holder meget af mange sider af kristendommen, men jeg er ikke kristent troende. Min tro er rettet mod noget ufatteligt meget højere.
"Min tro er rettet mod noget ufatteligt meget højere" - min kommentar, du er bare endt som et vrøvlehoved af de største,,,det gir ingen mening hvad du der skriver,,, det er din egen forskruede ide om dig selv,,,
Arne: jeg er ikke kristent troende. Min tro er rettet mod noget ufatteligt meget højere
ha ha, kan du med den udtalelse være på linje med ortodoks kristendom???? nej,, de vil ikke vide af dig med den udtalelse
og din ikon oplevelse hører ej heller nogen steder hjemme med den udtalelse,,,,
du smykker dig med pivfalsk varebetegnelse,
|
|
|
|