1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Lidt strøtanker ...
|
Hej Thomas
Du skal have tak for ordene. Har slet ikke kunne finde ud af livet. For mange dårlige valg eller reaktioner. Meget kompliceret. Men nu forsøger jeg en gang mere.
Mht. arbejdet, så skulle det være noget arbejdsprøvning (3 måneder), så vi kan få afklaret om jeg er berettiget til fleksjob. Har endnu ikke været ude og snakke med arbejdsgiveren. Men som jeg forstod det på min jobmentor, så skulle jeg starte med noget kørsel (havde et kørselsarbejde for 10 års tid siden). Måske også stå og smørre madder på et tidspunkt. Har stået i et køkken før og smurt madder (plejehjem). Det lyder jo meget nemt det hele, men jeg er ikke på højkant. Hverken fysisk eller psykisk. Har heldigvis en som jeg kan vende tingene med. Lige nu er jeg inde i en god periode. Skal bare blive oppe på hesten fra nu af. Hvis jeg formår det, så vil tingene se meget bedre ud om nogle år.
Jeg ville gerne følge op på det med Jesus preeksistens, men overskudet er der ikke lige. Tror det er bedst at jeg bare læser og lytter til det du har at sige. Måske når jeg har fået styr på det arbejde...
Kærlig hilsen
ABC
|
|
|
|