1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Gud og vi er uadskillelige
|
Simon din pingvinunge er du slet ikke bange for at to ældre homoseksuelle kristne skrukke hanpingviner kidnapper dig og misbruger dig, overøser dig med kønsløs kristen næstekærlighed?
Som HansKrist den store teolog skrev:
- vi må ikke stoppe Guds Kærlighed Kristus igennem os, men vi må være villige til at blive en kanal for at den kan strømme frit igennem os frem imod vores næste.
Vores kærlighed er lige så ufattelig som den er omfattende og ja den inkluderer skam også dig din uartige dreng. Jeg tror virkelig du trænger til en gang Guds Kærlighed Kristus i dit liv.
Det skal ske derefter: Jeg vil udgyde min ånd over alle mennesker. Jeres sønner og døtre skal profetere, jeres gamle skal have drømme, jeres unge skal se syner. Selv over jeres trælle og trælkvinder vil jeg udgyde min ånd i de dage. Joel 3, 1 - 2.
Selv du må da indrømme det er en fantastisk historie, et fantastisk evangelium, håb, at Ånden vil komme over os, gribe os på ekstatisk vis og udløse kreative drømme og syner og gøre os til forudseende profeter så vi kan lære at tage os i agt for en slem dreng som dig. Det er enhver psykiaters våde drøm for sine patienter.
|
|
|
|