0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristus-Ordet
|
Arne du skriver til mig:
Hej Hanskrist.
Jeg har gennem lang tid søgt at nå frem til at forstå dig. Det har ikke blot været af nysgerrighed, men især fordi det måske kunne være af værdi for mig. Det er så desværre ikke lykkedes. Det er jeg ked af. At det så tillige irriterer dig, er jeg da også ked af, for det har bestemt ikke været min hensigt.
Læser du overhovedet hvad jeg skriver??
Er du i stand til at læse hvad jeg skriver??
Er du i stand til at føre en samtale???
Det var jo ikke det jeg gav udtryk for irriterede mig.
Du virker mere og mere til at være absorberet eller væk i din egen verden, dine egne tanker, endda så meget at det forhindrer dig i at føre en samtale, som jo kræver at du læser og forstår hvad modparten skriver.
Jeg har tænkt på hvad der måske kunne være godt for dig Arne nu du er så optaget af dig selv og dine egne tanker kun og jeg er nået frem til at jeg tror det er på tide du laver en tråd om dig selv, hvor du redegør for dit a-religiøse Gud-løse Ånd-løse astrofysiske "verdensbillede" og hvordan du nåede frem dertil, at mennesket ikke var værd at beskæftige sig med og at det var latterligt at se menneskers forsøg på at forstå sig selv. Hvis du ser bort fra ironien og drillerierne så mener jeg faktisk at sådan som du har det lige nu med dig selv burde du lave en tråd der udelukkende beskæftigede sig med dit syn på verden og gerne på dig selv og dermed også andre mennesker.
Timingen vil være korrekt for dig til at gøre det nu, for energien er til det, din opmærksomhed kan i øjeblikket ikke lånes ud til hvad vi andre skriver, din opmærksomhed kredser i øjeblikket udelukkende om dig selv hvilket jeg mener du skal udnytte til så også at skrive om dig selv.
Mange kærlige hilsner HansKrist
|
|
|
|