1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristus-Ordet
|
Du har gjort det igen Hans
Lavet et brandsat godt indlæg som Kræn-p sagde om flere af dine skriverier hvor der bliver skåret ind til benet og alt ævl og bævl må vige for din FORKLARING og AFKLARENDE REDEGØRELSE
Nu står tingene KLART og det er skrevet med en kærlighedens flammeskrift og en hjertets patos uden lige.
Ingen vil kunne læse dine indlæg uden at skulle tage stilling til det du skriver, pro et contra.
Dig HANSKRIST kommer vi ikke udenom. Uden at skulle tage stilling til pro et contra KRISTUS, pro et contra om vi vil være KIRKE i verden.
Du forkynder kristendom så et moderne menneske med et naturvidenskabeligt verdensbillede kan være med uden at miste sin intellektuelle integritet. Igen et af Kræn-p's udsagn.
Det er voldsomt godt gjort HANS
-0-0-0-
jeg hader det, men som Paulus må jeg sige, I tvinger mig ud i afsindig praleri. Om I dog bare lyttede jeg ville være befriet for at skulle prale så forfærdelig af hvad jeg magter som kun få
fri for at vælte jer ned af kontorstolen med min prædiken, hvilket uden tvivl er sundt for os, som Flemming Vang sagde om mine skriverier.
Om jeg bliver læst eller ikke læst er jeg fløjtende ligeglad med i sidste ende (selv om jeg kan blive voldsomt ophidset over ikke at blive læst) for jeg skriver for min samvittigheds skyld
og nu efter mit KRISTUSVIDNESBYRD her i dag har jeg god samvittighed og kan leve videre med god samvittighed, for jeg har gjort mit som et kristent menneske
Nu mangler vi bare at Thomas og Richard også kommer frem med deres KRISTUSVIDNESBYRD
Det sidste ord må aldrig blive dyrlægens vattede skvattede mismodige depressive redegørelse for en så vigtig sag som kristendommen og dens spiritualitet der skal til enhver tid kunne helbrede og frelse os = give os et nyt liv. Der er INTET af en sådan SPIRITUALITET overhovedet at skimte hos manden, flad som han er, død (fuldstændig uinspireret og HELLIGÅNDS forladt) som han er gået i fortænkt skolastisk sludder om kristendommen
|
|
|
|