0
registrerede
77
gæster og
240
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Paulus
|
Kære Arne,
Først har jeg behov for at sige dig, at jeg fuldt ud forstår det, du skriver og (igen) er helt på bølgelængde med dig her.
Min egen barndom gav også anledning til nogle fortrængninger hos mig, MEN
da jeg på et tidspunkt nåede til som min indre sandhed at forstå, at jeg jo selv havde valgt mine forældre og de vilkår, som jeg blev budt på ... da ændrede alting sig ... hurtigt og uden hjælp fra psykoterapien. ...
Lidt højtravende kan jeg måske sige, at min sjæl lod mig forstå, at der her var nogle uvurderlige muligheder for at lære kærlighedens inderste væsen at kende ... nemlig at vokse via tilgivelse. ...
Kan sagtens se, at det virker frelst det, jeg her skriver, og jeg underkender bestemt ikke dygtige psykologers evne til at få fortrængninger op i LYSET, hvor de kan behandles og forstås. ... Med Paulus ord: ... men størst af alt er Kærligheden.
Men igen som jeg er skruet sammen, ser jeg problemer som muligt potentiale for vækst - og det er jo i grunden ikke så galt. 
Din smukke oplevelse hos din Ikon har din Sjæl jo ledt dig til - så derfor også Gud Ske Lov for den. ...
Alt vel ønsker Zenia for dig og os alle.
|
|
|
|