1
registreret Arne Thomsen
11
gæster og
207
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Paulus
|
Skudt helt forbi, Arne.
Jeg er ikke lægmand, eftersom jeg kun mangler et 3 mdr. kursus i at blive autoriseret som psykoanalytiker. Når jeg ikke har taget det, er det fordi jeg ikke er interesseret i at arbejde med syge mennesker, kun i at forstå, hvad der har gjort dem syge. Mine faglige kvalifikationer er således i orden.
Men den "ro, harmoni og lykke", du påberåber dig, genspejles på ingen måde i dine indlæg, som indeholder stribevis af negative og iblandt direkte hadefulde og hånlige kommentarer mod andre debattører, og dine indlæg er jo alt, hvad vi kan forholde os til som lægmænd eller fagfolk.
Prøv at sammenligne dine indlæg med f.eks. RoseMaries, Zenias eller Jan serotonins, og du vi se en verden til forskel. De har nemlig ro i sindet til forskel fra dig. Mine indlæg kan du ikke regne med, eftersom jeg eksperimenterer med forskellige udtryksformer i min undersøgelse af verbal kommunikation.
Jeg tror de fleste her er klare over, at din såkaldte "lykke" og "kærlighed til verden" mere er en ønskedrøm hos dig, end et udtryk for din psykiske tilstand. Derfor vil jeg fortsat anbefale dig at søge professionel hjælp, hvis du vil opnå den sindstilstand, som du åbenbart søger efter.
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|