0
registrerede
13
gæster og
1464
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Ramadan-måneden
|
En ansat på et socialt værested cafe sagde til mig, at du er ikke ond men, jeg ved ikke om, du er god. Desværre lyder du ligesom Yoing Yoang halløjet og ja netop en anden religionsstuderende jævnaldrende kvindes hyklerisk eller for uvidende tro på, at vi alle er både onde og gode. Du ved jo, at mennesket er ikke skabt som et syndefald og da vel istedet til ligesom profeters eksempler kun godt. I snakker jo om ´dommens dag´ og retfærdighed dermed? Det lyder ok, at du ikke dømmer/fordømmer folks fejl for hårdt men, hvor for åndssvage kaladte mig for sær, så siger mere oplyste mig unik.
Åbenbart virker mit liv meningsfuldt, når jeg ifølge næsten alle omkring ligner en fremmed ukendt underlig person...
Jeg er ikke profet! Men siden min fyrre års alder skete især igennem tre år følgende og dog også idag: a) Superintelligens generelt på forskellige måder b) Ingen fysisk sygdom c) Kun positivt humør, fornuft og sindsro som et lys d) Overnaturlige kræfter/evner e) Levende åbenbaring idag lignende andres nærdødsoplevelser f) Mirakler, tegn og undere.
|
|
|
|