0
registrerede
82
gæster og
1072
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Hvem vil være muslim...
|
Jeg så noget ved et af dine link klips.
Om blandt andet vand: Jeg har set et ´viden´skabeligt program om, hvor de påstår, at livet på Jorden måske kommer fra himmelrummet via asteroider og meteoritter dog ikke en UFO. På det seneste ser jeg i Illustreret videnskab, at nogen stadig påstår, at alt måske er en computersimulation, hvor jeg dog anderledes end det engang her kaldte lignende alt for en illusion i gudsbevidstheden, hvilket du omtalte som ´for langt ude´. Trosfrihed forummet sker jo næsten altid som et alle mod alle med vise til tider undtagelser ved en alliance mellem forskellige slags ´kristne´ profiler. Dette betyder jo om mig som alfa og Omega lignende en drøms fantasi, at det hele uden tid og rum ´på en dag´ kan skabes i et øjeblik af den tidsløst uendelige eksistens. D.v.s. Ved begyndelsen af mit liv kom alt og min død til intet enden. Istedet har jeg evigt ´liv´! Mist dog ikke jordforbindelsen ligesom de spirituelle tosser og for ulogisk religiøse folk, som sådan mangler intelligens ifølge engang nyhederne på enten DR og/eller TV2, psykiatrien og jeg. Jeg tror ikke på eksempelvis David Icke´s dæmonlignende påstand om en reptil (hjerne) invasion fra himlen. Men, ja tak til - Himlen på Jorden med Helligånden og gudsriget.
Muhammeds Islam ligner Jødedommen, hvor Kristendom uden sekterne er anderledes ifølge min opfattelse! Og at muslimer anerkender Jesus (ikke lavede en familie med kone og børn ifølge Biblen uden konspirationsteorier vedrørende Da Vinci mysteriet og så videre) som profet, men han advarede jo imod falske profeter i hans navn. Den falske Messias var Muhammed, synes jeg.
|
|
|
|