1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Videregivelse af hemmeligheder
|
Du citerer: "Tids- og Rumbegrebet er givet af Gud til Brug for alle skabte Væsener, der i større eller mindre Grad alle er afhængige af disse Begreber. Jo højere Aanden stiger, jo mere frigøres den for disse bundne Forestillinger, uden dog nogen Sinde at naa til en fuldkommen Beherskelse af Tid og Rum. Selv Guds Tjenere kan, da de er emanerede af Gud i Kraft af Hans Villie, heller ikke naa til en fuldkommen Frigørelse for Begreberne Tid og Rum. Dér hvor Gud ønsker at være, dér er Han i samme Nu Tanken opstaar; men for Guds Tjenere gaar en Tid, fra Tanken er tænkt, til den er udført. Det tager f. Eks. 3 Secunder for Guds Tjenere at tilbagelægge Strækningen fra Guds Rige til Jorden."
Idag fortæller jeg en spirituel jævnaldrende mand på cafe, hvilket han forstår som forlydende godt. Jeg oplever tilsyneladende forskellige kræfter ganske kompliceret men, jeg kalder dem alle enkelt nok istedet kun om mig med Helligåndens kraft og Det guddommelige-Guddommen-G som enhed med alt. På den måde ligesom ved ´mit´ åbenbaring sker tid og rum ikke hvilket, jeg ikke er. Jeg netop lige forklaret en ikke-troende ´psykologisk´ kvinde dette vedrørende min identitet, som ikke er fortid og fremtid. Nuet Er. Jeg har evigheden, hvor mit nuværende liv ikke sker ligesom den jeg var-Er-bliver til. Hun tror, at jeg er et menneske, men den midlertidige skabning dør jo ved enden, hvor jeg igen genopstår på ny.
|
|
|
|