0
registrerede
193
gæster og
215
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: somo
Emne: Re: Videregivelse af hemmeligheder
|
1-
Kvinder i islam har steder dedikeret til bøn hun er (imamer) foran alle kvinder, Mens du udfører bøn
2-
Nogle gange er en kvinde i perioden med menstruation, fødsel eller amning, Kvinder kan ikke bede i disse perioder
3- Kvinder må ikke udføre islamiske bønner ved at knæle eller lægge sig ned på jorden
Foran mænd af frygt for ved et uheld at vise en del af sin krop foran mænd, så hendes sind vil blive distraheret, når hun udfører bøn foran Gud.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
1-Kvinder i Det Nye Testamente
Jesus. Han sagde: Kvinden er en hund
Da en kvinde kom til Kristus, og kvinden bad ham om at helbrede sin datter Denne kvinde er ikke fra jøderne
Jesus svarede: „Det kan ikke være rigtigt at tage børnenes mad og give den til hundehvalpene.”
Men han svarede og sagde: »Det er ikke smukt at tage Børnenes Brød og kaste det for de smaa Hunde.« ." Matthew 15:25
2-
Arv blev ikke nævnt i Kristi lære
(Luk 12:13-14).
Nu bringer en mand fra folkemængden et emne på bane der optager ham: “Lærer, sig til min bror at han skal dele arven med mig.” (Lukas 12:13)
14 Jesus svarede: "“Menneske, hvem har udnævnt mig til dommer eller til at fordele arven mellem jer to?” – Lukas 12:14.
Kristne skal følge Moseloven om arv
Kristendommen har fulgt trop i lang tid. Både kristenhedens kirkelige og civile love forhindrede døtre i at dele faderens arv med deres brødre. Desuden blev hustruer frataget enhver arveret. Disse uretfærdige love overlevede til slutningen af det sidste århundrede
3- Matthæus 5:32 Men jeg siger eder, at enhver, som skiller sig fra sin Hustru, uden for Hors Skyld, gør, at hun bedriver Hor, og den, som tager en fraskilt Kvinde til Ægte, bedriver Hor.
matthæus 5 32
Hvorfor valgte Jesus især utugt for kvinden for at få sit skilsmissepapir og frihed fra sin mands slaveri af hende?
Der er mange andre årsager til skilsmisse end utroskab. Skal en kvinde forblive fanget i lidelse med sin mand, indtil hun begår utroskab og derefter bliver skilt?
Selv hvis Jesus forklarede ægteskabets hellighed, hvorfor så kun utroskab? Dette er en opfordring til kvinder til at begå utroskab for at afslutte ægteskabet
Hvad er den fraskilte kvindes skyld?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og mere end det i Det Nye Testamente
Jeg håber, at du er blevet bedre til at tale med andre om tingene, for ellers er det tilbage på skolebænken, ved du nok ler Frygt ikke sandheden,
|
|
|
|