0
registrerede
27
gæster og
166
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: somo
Emne: Re: Lyser på vej
|
På en klar og månelys aften. I den mørke hule i Hira. En mand begyndte at græde. Åh Allah, vis mig lyset. Fortæl mig, hvorfor jeg blev skabt. Hvor skal jeg hen, efter at jeg dør? Hvad er formålet med dette liv. Hvor folk myrder og lyver? Hvordan kan jeg stoppe deres korruption? Åh Allah, du er min eneste guide
Den klare og velsignede aften. Jibra’il kom til Hira. Han kramede profeten Muhammed. Indtil han troede, at han ville dø. Læs O Muhammad læst. I din Herres navn. Af Allah er du blevet valgt. Over hele menneskeheden Du er hævet højt ... Som månen op på himlen
Han er en nåde for menneskeheden. Hans tale var blid og venlig. Han tilkaldte folk til Allah. Og førte dem på hans vej. Mennesket levede i mørket. Alle i live var bare blinde. Hans budskab bragte lyset. Til de hjerter, der ikke havde noget syn. I nåde er han havet. Mens andre er dråber regn.
Vi er altid i gæld. Til ham for denne islam. Vores liv for ham får vi. Hans budskab med os vil leve. Vores kærlighed til ham kender ingen grænser. Det er højere end skyerne. Hver gang hans navn nævnes. Vores tårer begynder at strømme. Åh Allah send dine velsignelser. På al Mustafa. https://www.youtube.com/watch?v=V5P6pzt9upg
|
|
|
|