0
registrerede
176
gæster og
226
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Intet at misforstå...
|
Hej Somo.
Når jeg læser dit seneste indlæg siger det mig: - du vil være lovlydig over dansk lov og ret, - du er imod racisme, - i islam er alle lige overfor jeres Gud, - du går ind for fromhed, retskaffenhed samt at adlyde jeres Gud's befalinger, - du går ind for sandhed, retfærdighed og godhed, - du er imod falskhed, tyranni og ondskab,
og hvad angår euroislam - går jeg ud fra, det er - skriver du: "Legalt må det offentlige liv være vejledt af sekulære principper og institutioner, og aldrig af religion eller religiøs lov."
Hvis dét er rigtigt forstået - og hvis muslimer i Danmark er enige med dig - burde det erklæres så højt og så tydeligt - at vi alle kan forstå det!
Hvis I tillige vil medvirke - sammen med os andre - til at forebygge islamistisk og anden terror her i Danmark, så ser jeg "lys for enden af tunnelen" - et frugtbart religiøst frisind med plads til alle religioner (samt ateisme, agnosticisme - og hvad der ellers måtte være)
Men først skal vi have dette helt frem i lyset - så alle kan se det - og så almindelig fremmedfrygt kan beroliges.
M.v.h. Arne
|
|
|
|