Du skriver til Jeppe:
Men da jeg opfatter dig som den ubestridt mest intelligente debattør her på siden, kunne jeg godt tænke mig at høre din mening om det her, som jeg ville kalde filosofiens begrænsning.
Modsat Ole Bjørn forfalder du ikke til at klistre diagnoser og andet skidt på folk.
At kalde Jeppe for den mest intelligente debattør er en grov fornærmelse mod de mange intelligente debattører, der faktisk findes på debatten. Det får automatisk andre til at tvivle på din egen intelligens.
Uanset hvilket sagligt kriterium man anlægger for bedømmelse af intelligens, så er det i hvert fald ikke noget, som er kommet til udtryk i Jeppes indlæg, med hans talrige misforståelser af videnskabelige fakta, hans misforståelser af de tekster, han copypaster, hans og Sørlanders begrebsfilosofi, som både den danske og internationale intelligentsia blankt har forkastet, og hans tro på en Eurabia-konspiration.
Hans omfattende brug af citatfusk, som enhver kan konstatere ved at læse de indlæg, de er taget fra, tyder heller ikke på, at intelligens et væsentligt element i hans debatindlæg.
Med hensyn til, hvem der forfalder til hvad, har du her et udpluk af Jeppes "diagnosticering" af mig og ind imellem også Kristian i blot en enkelt tråd på debatten.
Vi er:
smålige, underlødige, selvhævdende, selvcentrerede, nærttagende, hævngerrige, nederdrægtige, personfikserede
ledladende og hånlig tone
den opblæste spærreballon Ole Bjørn
MERE BJØRNEBÆ
infantile indlæg
hæmningsløse persontilsvinere
debatmonstre som Ole Bjørn
en simpel stymper og løgnhals, en helt igennem utroværdig person som konstant fremturer med sine benægtelser
han pisser mig i lommen
bringe bagvaskende rygter i omløb
må slæbe rundt på en så ringe karakter og så lidt selverkendelse
Ole Bjørns karakterbrist
hvis du er blot halv så intelligent som du selv tror
Han regner vel med, at debattørerne er dumme eller konfliktsky - og den strategi virker jo, fordi de netop er det! Den sidste fremhævelse er min, og viser med al tydelighed, hvad Jeppe mener om alle her, inklusive dig selv.
Nu kan du så sammenligne ovenstående "diagnoser" med mit og Kristians sprogbrug overfor Jeppe, og de faktuelle oplysninger vi begge har bragt vedrørende flere forskellige emner, såvel videnskabelige som religiøse.
Derefter vil jeg gerne vide, om du fastholder din begejstring for Jeppes postulerede intelligens.
Bare så jeg kan vurdere din egen.
Mvh
Ole Bjørn ;)