Øh, et ordsprog siger: "Man skal vælge sine kampe med umhu."
Idag siger jeg til en pædagog, som for grænseoverskridende forsøgte at lære mig at være mere fysisk tæt på mennesker, hvor hans dansende røv næsten var ved mit hoved. Jeg sagde til ham, at det minder sådan om en forkert lap dance. Han synes, at mit Ord lyder for groft, hvorimod en i nærheden Hare Krishna mand genkender mit næste citat: "Man ´skal´ bekæmpe ild med ild (ligesom et spejl)."
Nå, men (pas på falske kilder) en påstået Vedisk database siger lignende Paulus om kamp med mere faktisk om andet angående kritik af falsk tro for skrifternes ord, hvor jeg lignende Jesus Kristus anderledes end falsk Jihad ´hellig´ krig bare ønsker fred: "I betragtning af din særlige pligt som kṣatriya må du forstå, at for dig findes der intet bedre end at kæmpe ifølge religiøse principper, og derfor behøver du ikke at tøve.
TEXT 32: O Pārtha, lykkelige er de kṣatriyaer, til hvem sådanne muligheder for kamp kommer af sig selv og åbner døren for dem til de himmelske planeter.
TEXT 33: Hvis du derimod ikke gør din religiøse pligt og kæmper, vil du med sikkerhed pådrage dig synd for at have forsømt dine pligter, og således vil du miste dit ry som kriger."
Nå, men de tror dog også åndeligt på kampen imod kropsligt synder inklusiv hor, druk osv. imod grådighed og for meget begær, da ånden er fri (frelst) uden identifikation med kødets materielle lyster ligesom Biblen om de to ånder.