annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 19589849
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2615302
Åndelig Føde 2408657
Et andet syn 2158262
Så er der linet op... 1839901
Galleri
Lazarus' opvækkelse
Hvem er online?
0 registrerede 26 gæster og 121 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 11 af 11 < 1 2 ... 9 10 11
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#44799 - 05/11/2024 19:37 Re: Nemesis [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Ja, det er jo tydeligt, Hanskrist, at det er ukendt for dig at have en tro og samtidig at kunne respektere, at andre har en anden tro blinker
Arne heart
Top Svar Citer
#44800 - 05/11/2024 20:04 Re: Nemesis [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Du forstår ikke hvad det er jeg skriver

Hvis jeg vrøvler eller tager Einstein til indtægt for noget han aldrig i verden ville stå på mål for skal jeg korrigeres og kritiseres af andre mennesker for denne ufine retorik og at jeg snyder på vægten og får noget til at synes eller se ud på en måde som det slet ikke er

Jeg manipulerer mine omgivelser og det bedste der kunne ske var at nogen opdagede min manipulation mine omgivelser

Du gør nøjagtig det samme med Jesus Kristus - du manipulerer dine omgivelser med Jesus Kristus som du ikke rigtig har noget som helst til fælles med -- men du stopper ikke her - du fortsætter din manipulation dine omgivelser -- alt du skriver (det vi har haft i citationsboksen som du gerne vil stå ved) er en tydelig kraftig afstandstagen og ringeagt alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist

Hvis jeg gør sådan noget vil jeg gerne opdages og kritiseres - så jeg kan undskylde eller forklare mig

Du er samvittighedsløs og vil gerne fortsætte din manipulation dine omgivelser - forsøg på manipulation -- for de klogeste af os gennemskuer dig, men det gør nybegyndere ikke
#44801 - 05/11/2024 21:48 Re: Nemesis [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, jeg ser, du fastholder din påstand om, at du har "monopol på sandheden" - både om Kristus, Einstein o.m.a.
God fornøjelse dermed.
Men en debat på dét niveau gider jeg ikke.
Og mission gider jeg heller ikke.
Det stopper dog ikke mine inspirationer, intuitioner og skriverier, for de har betydning for, hvordan jeg vil søge at leve mit liv smiler
Arne heart
Top Svar Citer
#44802 - 05/11/2024 23:22 Re: Nemesis [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Jeg har altid været i tvivl om hvorvidt du overhovedet læser mine indlæg

Og må give Ole Bjørn ret når han påstod du ikke kunne læse og forstå en tekst.

Citat:
Arne:

Hanskrist, jeg ser, du fastholder din påstand om, at du har "monopol på sandheden" - både om Kristus, Einstein o.m.a.

Hvad du der skriver er jo ikke en debat hvor du samtaler og debatterer med mig om hvad jeg skriver.

Du opfinder konstant noget nyt som er dine egne konklusioner - men du drøfter aldrig hvad jeg skriver og min argumentation, hvorfor???

Du vil ikke debattere. Eller hvad???

Hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus holdninger - dette har intet med mig specielt at gøre - det har at gøre med hvad man kan religionshistorisk og religionsvidenskabeligt sige Jesus Kristus er ophavsmand til.

Mener du man kan mene lige hvad man har lyst til at mene om Jesus Kristus???

Mener du hvad du skriver i citationsboksen kan siges at flugte hvad Jesus Kristus også stod for???

I så fald skal alle lærebøger og leksikon ja alt der er sagt om Jesus Kristus skrives om.

Verden falder sammen om ørerne på os.

Der er ingen Åbenbaring Gud i Kristus Jesus. Der er ingen kommunikation mellem Gud og mennesker - intet BØN'sLIV - ja du benægter alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.

Dette er hvad vi drøfter.

Og vi har gjort det i flere år nu og du har ikke kommenteret på dette en eneste gang - blot bliver du barnligt og det eneste du nævner er at jeg har patent på sandheden og ikke vil respektere din tro.

Dette er jo at snakke udenom - da det ikke er det spørgsmål vi drøfter.

Tør du ikke indrømme at det du skriver i citationsboksen er det stik modsatte af hvad Jesus Kristus står for???

Jeg har ikke noget imod mennesker der har de synspunkter du fremfører i citationsboksen - men så kan man umuligt flage med et Jesus Kristus Ikon som ens livs religiøse vækkelse.

Hvad mener du dine synspunkter i citationsboksen??? Stemmer de med det Jesus Kristus har bragt i spil i verden.

Et så simpelt spørgsmål og øvelse må du da kunne stille dig selv overfor - så vi kan komme videre.

I flere år nægter du med et eneste ord at ville forholde dig til hvad jeg der stiller dig overfor.

Men du mener måske at enhver kan bruge Jesus Kristus til hvad han/hun lyster - der er slet ingen objektive kriterier der gør at vi kan sige; hovsa nu har det intet med Jesus Kristus at gøre - ja nu er det ligefrem der stik modsatte hvad Jesus Kristus bragte i spil i verden.

Nå men du tør ikke forholde dig til det spørgsmål - du glider af som en glat ål konstant.

Er du bange for at se dine egne selvmodsigelser i øjnene?
Side 11 af 11 < 1 2 ... 9 10 11

Seneste indlæg
Nemesis
af Hanskrist
05/11/2024 23:22
ALKOHOL
af Anonym
05/11/2024 03:29
Vigtige præciseringer
af somo
04/11/2024 05:38
ARABISKE RACISTER JAGER GRØNLÆNDERE UD AF GELLERUP
af Anonym
02/11/2024 14:51
Hvad HansKrist dog skriver
af Hanskrist
28/10/2024 12:40
Nyheder fra DR
Novo Nordisk har tjent mere end 70 milli..
06/11/2024 08:05
Trump sikrer sig flere delstater og fler..
06/11/2024 04:58
Kamala Harris vinder delstaten Colorado
06/11/2024 04:23
Bernie Sanders genvalgt
06/11/2024 02:44
De første valgresultater er klar
06/11/2024 01:37
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Pårørende kan nu hjælpe med at læse ..
06/11/2024 05:56
Forbrugerpessimisme preller af på Pando..
06/11/2024 05:46
Novo Nordisk har tjent over 70 milliarde..
06/11/2024 05:41
Missouri stemmer ja til at ændre et af ..
06/11/2024 05:18
Prognose: Trump vinder i Pennsylvania og..
06/11/2024 05:08