Hej Tikka og Arne
Jamen det er jeg godt klar over (at Gerth fik frataget sin profil men lige lidt hjalp det, han skrev jo bare anonymt)
Men som I snakkede (eller Arne skrev), jeg troede at der var opstået en ny situation hvor han ej heller som anonym kunne skrive indlæg.
Vh HansKrist
PS:
Det bedste for Trosfrihed (og dets chance for at komme sig) ville nok være at Gerth ikke var her. Druk (alkoholmisbrug) ødelægger tingene for ham og os. Det er en kendt sag at det er en kæmpe belastning for omgivelserne. Familien og Samfundet og dermed også Trosfrihed.
Iøvrigt har han snakket om i mange år at han ville forlade os. Fremført som en trussel, men nok af os andre opfattet som en lettelse og befrielse hvor vi så endelig kunne begynde at holde snuden i sporet.
Spændende om Gerth vil skrive i Gerth's Tråd, og om det kan give Trosfrihed den ro siden behøver. Med ro mener jeg at vi udviser en vis koncentration og svarer hinanden og formår at forfølge et emne, tema og føre en samtale med hinanden.
Vi skøjter og sjofler overfladisk ofte hen over ufatteligt interessante emner, eller ligefrem ignorerer og springer interessante indlæg over.
Lidt som vor tids TV og andre medier, hele tiden adspredt underholdning, hvor der konstant skal ske noget nyt.
Hvem siger der skal hele tiden ske noget nyt. Kunne vi ikke uddybe, gå i dybden med hvad vi drøfter.