Jeg til du: ""Problemer sker også ved, at profiler ikke forstår og/eller anerkender dig, så åbenbart ytringsfrihed behager ikke folk."
Du til mig: "Vi er ikke mange aktive deltagere, men de få der er, nægter at debattere med mig...Men der er pinligt tavshed...Du skulle arbejde lidt mere med dine sproglige formuleringer."
Du roser her i tråden mit emne ´miraklet´, hvilken ved denne overskrift må eller bør interesserer både religiøst og/eller spirituelle men ingen af jer deltager?
Profilerne anerkender ikke din tro, så hvorfor ændrer du heller ikke på dit sproglige ´niveau´?
Folk er forskellige, så på et sted virker bare et smilende kram pr. handling godt nok til vedkommende, hvor et andet sted med en anden virker ved talen Ordet bedre og det tredje sted en medfølende forståelse og så videre - Kirker har velgørenheds netværksgrupper imod ensomhed for socialt udsatte uden kravet om et dybsindigt hoved men, selv du har vist, at du kan åndeligt li teologi. Biblen viser på forskellige måder god ånd...