Det indlæg (eller de indlæg af mine) du giver skudsmålet:
"Hanskrists ugudelige paulinsk-kristne logik"
Ville alle kristne skrive under på - er alle kristne enige med mig i. Så det er dig der tager fejl.
-0-0-0-
Hvad der er ugudelig Arne Thomsen agnosticisme og pseudo kristen logik og Anti Jesus Kristus prædiken er følgende fremført af dig nu i årevis:
Arne:
Den Kristus Ikon, jeg viser, betyder rigtig meget for mig, for den yder netop de kvaliteter i kristendommen, jeg sætter allermest pris på.
Arne:
Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.
Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige,
Det skriger til himlen og ingen kristne i hele verden vil godkende hvad du skriver.
Mens alle gerne vil skrive under på hvad jeg skriver.
Der er simpelthen noget du ikke forstår og det skyldes altsammen at du har fået negativ teologi galt i halsen og her er gået til yderligheder og du er endt op i selvmodsigende meningsløst vrøvl og nonsens skriverier.
Lidt synd for dig.
Du behersker simpelthen ikke den din negative teologi diskurs du iøvrigt tror at være den eneste der er fortrolig med - men det er børnelærdom for enhver med interesse i teologi.
-0-0-0-
Arne:
Det er ikke paulinsk kristendom, jeg finder ugudelig
Jamen mand du forstår ikke Paulus og paulinsk urkristendom og dets TRO's begreb der kun kan forstås ud fra den urkristne paulinske SPIRITUALITET.
Du vidste ikke engang at Paulus skriver om at være i Kristus.
Jeg fik et chok da bad mig om at bevise dette, da du hævdede det slet ikke fandtes hos Paulus.
Bagefter indrømmede du at du ikke gad og kunne læse Paulus og at du ej heller ville da han var faderen til inkvisitionen og korstogene. I mange måneder måtte vi læse dine mere og mere yderliggående hade beskrivelser Paulus.
Og indtil i dag har du på intet tidspunkt afsløret at du er blevet fortrolig med Paulus, fx forleden dag afslørede du at du stadig ikke forstår manden.