En ´behandler´ i Facebook: "Er du et SÅRET menneske?
- Har du svært ved kærligheden og tætte relationer?
- Er du i tvivl om dit eget værd?
- Er det svært at mærke og sætte dine grænser?
- Tiltrækker du ofte eller ind imellem mennesker som ikke giver dig nok eller føler du dig måske ensom?
Så har du med stor sandsynlighed været offer for andres projektioner på en eller ande vis - i din barndom eller i dit voksne liv.
Der sidder nogle sår - følelser og tankemønstre - som du ubevidst eller bevidst bliver påvirket af og er med til at styre dig. Og alt hvad der styrer dig, styrer dit liv og alt hvad du har i dit liv, herunder dine børn.
Jeg har selv været det hele igennem.
Alt det der var blevet sat i mig af skidt og møj efter et årelangt destruktivt parforhold, medførte igen og igen at jeg:
- tiltrak forkerte partnere
- levede ud fra alle andres behov
- oplevede at være stresset
- ofte følte mig ensom og havde svært ved at hvile i eget selskab
- oplevede drama i mine relationer
- Tvivlede på mig selv og følte mig mindre værd end andre
Jeg kan hjælpe dig med at slippe fra af følelsesmæssige- og mentale mønstre så du kan føle dig meget mere let, glad og fri. Også selvom du måske står et sted lige nu hvor det kan være svært at tro på at det er muligt for dig at opnå det du drømmer om.
MEN det kræver at du tager et valg om og handler på at ville den her forandring og gøre det/give dig selv, det der skal til.
Hvis ikke vi handler så sker der (desværre) sjældent forandring og vi bliver siddende i offerrollen..."
Nå, på grund af tekniske fejl her om min ellers kritik til hende der, så her er den korte version: De værste overmagtmennesker har oplevet en undertrykkelse men, hvor de som ´bødel´ en selvretfærdig dom imod sig selv projicerer ligesom et spejl imod andre istedet for selvindsigt.