annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15849598
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2396596
Et andet syn 2001748
Åndelig Føde 1592360
Jesu ord 1533265
Galleri
Symbol
Hvem er online?
0 registrerede 289 gæster og 228 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43092 - 10/03/2024 03:22 Re: Ramadan-måneden [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

En bekendt siger: "Med måde kan man nyde livet." Men ikke alle kan kontrollere selvforkælelse og i Moses´ og Jesu tider havde G´s folk ikke mulighed for dette, så jeg behøver heller ikke fristelserne.
Top Svar Citer
#43098 - 11/03/2024 14:01 Re: Ramadan-måneden [Re: Anonym]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1465
Faste hjælper dig med at møde fristelser



Selvom menneskets hjerte er det samme, er vi en generation af unge og gamle, der konstant står over for de fristelser, som samfundet ønsker at tilbyde os: Seksuel umoral, ondskab, utålmodighed, materialisme... Nye teknologier, som er gode i mange måder, også påvirke på en meget negativ måde, og især på området for fristelser. Jeg ser fasten som en måde, hvorpå vi kan klare det bedst muligt, altså ved at finde glæde i et sandt og intimt forhold til Gud. Hvis Jesus Kristus "fastede i fyrre dage"

Fasten foregår uden hykleri

"Når du faster, så giv ikke dig selv et dystert udseende, som hyklerne gør: de tager et besejret ansigt på, så mænd kan se, at de faster. Sandelig siger jeg jer, de har allerede modtaget deres belønning. Hvad angår dig, når du faster, så salv dit hoved og vask dit ansigt, så din faste kan blive kendt, ikke for mennesker, men for din Fader, som er der i det skjulte; og din Fader, som ser i det skjulte, skal belønne dig. »(Matt 6,16-18)


Israelske styrker er ødelagt, når deres instruktør konverterer til islam


https://www.youtube.com/watch?v=Z69_zrEra6M


Denne journalist udsatte Israel og konverterede til sidst til Islam - Shaun King


https://www.youtube.com/watch?v=aitSQuEu1no
Top Svar Citer
#43099 - 11/03/2024 18:37 Re: Ramadan-måneden [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1465
ANTHONY OMKENDTEDE TIL ISLAM UNDER RAMADAN.

https://www.youtube.com/watch?v=5rHV4IQk000
Top Svar Citer
#43101 - 11/03/2024 20:27 Hvem vil være muslim... [Re: somo]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Mens vi venter på forklaringen...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...














Top Svar Citer
#43106 - 12/03/2024 21:37 Re: Hvem vil være muslim... [Re: ]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1465
Den Hellige Koran taler kun om videnskabelige fakta, ikke myter, så forskeren skal vide, at den opdagede videnskabelige kendsgerning, som er et mirakel i Koranen eller Sunnah, ikke burde være kendt, når Koranen blev nedstammet. På den anden side er vi nødt til at vide, at der er mange kendte fakta i Koranen fra tidligere tider som fordelene ved honning, som er et kendt faktum fra tusinder af år, men Han Almægtige inkluderede dette faktum i Koranens Hellige Bog som et bevis på, at denne bog kun indeholder rigtige fakta, fordi folk i mange år med civilisationer plejede at blande fakta med myter og legender. Derfor, hvis Koranen er en menneskeskabt, kan vi finde blandinger af rigtige og forkerte fakta inde i den.




Vi er nødt til at vide, at den, der nedstammede fra Koranen, er den samme, der skabte universet, som er Allah den Almægtige, så det er umuligt, at Allah skaber ting på en måde og at fortælle os om disse ting på en anden måde i hans bog.

Derfor vil vi finde en fuldstændig overensstemmelse mellem videnskabelige fakta og Koranen, hvis vi forstod dem begge på den rigtige måde. Derfor, hvis videnskaben er i overensstemmelse med verset, så har videnskaben ret, og hvis ikke er videnskaben bestemt forkert.



Det stærkeste bevis på, at Koranen ikke er (og ikke vil blive) forvrænget er, at Allah Den Ophøjede udfordrede Sin skabelse til at frembringe lignende som den; derefter udfordrede han dem til kun at producere ti kapitler og til sidst udfordrede han dem til at producere selv et enkelt kapitel. I dag er denne udfordring fortsat åben. Hvis Koranen er opdigtet, hvorfor kan de så ikke engang producere et enkelt kapitel og besejre deres fjende?








Dr. Yoshihide Kozai er professor emeritus ved Tokyo University, Hongo, Tokyo, Japan, og var direktør for National Astronomical Observatory, Mitaka, Tokyo, Japan. Han sagde:

"Jeg er meget imponeret over at finde sande astronomiske fakta i [Koranen], og for os har de moderne astronomer studeret meget små stykker af universet. Vi har koncentreret vores indsats for at forstå en meget lille del. For ved at bruge teleskoper kan vi kun se meget få dele [af] himlen uden at tænke [på] hele universet. Så ved at læse [Koranen] og ved at besvare spørgsmålene, tror jeg, at jeg kan finde min fremtidige måde at undersøge universet på."


Professor Tejatat Tejasen er formand for Institut for Anatomi ved Chiang Mai Universitet, Chiang Mai, Thailand. Tidligere var han dekan for Det Medicinske Fakultet ved samme universitet. Under den ottende saudiske lægekonference i Riyadh, Saudi-Arabien, rejste professor Tejasen sig og sagde:

"I løbet af de sidste tre år blev jeg interesseret i Koranen. . . . Fra min undersøgelse og hvad jeg har lært fra denne konference, tror jeg, at alt, hvad der er blevet optaget i Koranen for fjorten hundrede år siden, må være sandheden, som kan bevises med videnskabelige midler. Da profeten Muhammed hverken kunne læse eller skrive, må Muhammed være en budbringer, der viderebragte denne sandhed, som blev åbenbaret for ham som en oplysning af den, der er kvalificeret [som] skaberen.



القرآن الكريم والعلم الحديث كاملة Koranen og moderne videnskab fuld Zakir naik youtube
https://www.youtube.com/watch?v=NFO4G7zXlUI

Enhver kristen, der kritiserer islamisk lov, send ham denne video Daniel er ægte
أي مسيحي ينتقد الشريعة الإسلامية أرسل له هذا الفيديو | دانيال حقيقتجو

https://www.youtube.com/watch?v=OSvPShVXwRU
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
12/05/2024 04:11
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Rusland hævder at have skudt seks ukrai..
12/05/2024 08:05
Mandø og Sæd har succes med tilflytter..
12/05/2024 08:03
Unge skal løse manglen på frivillige t..
12/05/2024 07:12
'Kongen af B-film' er død
12/05/2024 06:46
Rusland: Ukraine har sendt droner mod ru..
12/05/2024 06:13
Nyheder fra Religion.dk