MIG PERSONLIGT ER IKKE ALMÆGTIGT ALVIDENDE!
Jeg har set et ´viden´skabeligt program om, hvor de påstår, at livet på Jorden måske kommer fra himmelrummet via asteroider og meteoritter dog ikke en UFO.
På det seneste ser jeg i Illustreret videnskab, at nogen stadig påstår, at alt måske er en computersimulation, hvor jeg dog anderledes end det engang kaldte alt for en illusion i gudsbevidstheden.
Dette betyder jo om mig som Alfa og Omega lignende en drøms fantasi, at det hele uden tid og rum ´på en dag´ kan skabes i et øjeblik af den tidsløst uendelige eksistens. D.v.s. om Ordet ved begyndelsen af mit liv kom alt og min død til intet enden. Istedet har jeg evigt ´liv´!
Mist dog ikke jordforbindelsen ligesom de spirituelle tosser og for ulogisk religiøse folk, som sådan mangler intelligens ifølge engang nyhederne på enten DR og/eller TV2, psykiatrien og jeg.
Jeg tror ikke på eksempelvis David Icke´s dæmonlignende påstand om en reptil (hjerne) invasion fra himlen.
Men, ja tak til - Himlen på Jorden med Helligånden og gudsriget, hvor jeg som en del af virkeligheden om mennesket forholder mig med kærlighed.