#42760 - 02/02/202401:52
Re: Hvorfor er moskeen faldet fra hinanden...
[Re: ]
Anonym
Uregistreret
Du: "Hvad drømmer ridderne af det runde bord om..."
Medmenneskerettigheder... Frihed, lighed og ´broderskab´. En god leder virker ikke som en undertrykkende overmagt! Idag ser jeg en køn sindslidende men p.t. glad, som ellers lige i en hel del dage ikke havde sovet og spist, hin siger et eller andet andet om en virkelig by Nothingham. Om legender nævner jeg om Robin Hood ham igen en kristen Kong Arthur. Selv Jesus Kristus kendes om hans dom retfærdig som loven. Frelsen frigør folket.
#42773 - 02/02/202422:00
[Re: Anonym]
ABC
Uregistreret
Namaskaram...
Vil du gerne være en tosse Hvem ved Lad nu min tråd være til andre Men det bliver nok svært for dig, så vi tager lige en sang og dans med virkeligheden...
#42774 - 02/02/202422:23
Anonym
Uregistreret
Det hvide vender næsten helt ud af mine øjne.
I Facebook spontant jeg ser en anbefalet gadepræst, som siger: "I sidste uge holdt jeg en andagt over denne stærke video i Varmestuen KK. Vi bestemmer ikke selv vores sociale arv, hvor vi kommer fra og hvad vi bærer med, men det kan afgøre vores plads i livets løb. De der står forrest og har et forspring er derfor forpligtede til at se sig tilbage og hjælpe dem der står bagved. ”At vidne om Gud, det vil først og fremmest sige at leve, så livet bliver dyrebart for andre, og det gode i dem styrkes” (Kaj Munk)."
Jeg oplyser: "Om mønsterbrydere idag jeg Er..ikke verdens illusion og istedet billedet på Gud-Guddommen-Det guddommelige-G som evigt elskede. Min identitet sker som Ordet, men om livet jeg før mennesket var-er-bliver til igen...´Lammet´ bryder segl."
#42779 - 03/02/202414:31
ABC
Uregistreret
Namaskaram... Hvordan får jeg dig på højkant igen Hvem ved Kan du lære noget af os andre Skal vi tale sammen om dit liv Hvad er din rolle på jorden Kongen er draget ud på et eventyr Her er en prøve Engang for længe siden...
Your friend forever
Krishna
PS: Kom op i omdrejninger og drøm om noget opløftende...