annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15931495
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404016
Et andet syn 2007499
Åndelig Føde 1621575
Jesu ord 1536648
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
0 registrerede 53 gæster og 221 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#42353 - 14/12/2023 23:59 Farvel til Gerth
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 387
Sted: Solskinsøen
Kære debattører

Jeg har fjernet Gerth samt slettet alle hans indlæg fordi mange indlæg havde karakter af annoncering for sex. Jeg håber ikke kan kommer tilbage.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
#42356 - 15/12/2023 00:13 Re: Farvel til Gerth [Re: Admin]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3688
Sted: Nørresundby
Tak for det Peter

Venlig hilsen Hans-Kristian Hindkjær
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#42357 - 15/12/2023 00:39 Re: Farvel til Gerth [Re: Admin]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Det er bare super - god beslutning tommelop Håber på mange nye/gamle deltagere...

Your friend forever

Krishna
Top Svar Citer
#42358 - 15/12/2023 02:07 Re: Farvel til Gerth [Re: Admin]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7239
Sted: Sydsjælland
Hej Admin.
Set med mine øjne en rigtig beslutning, men trist, synes jeg, at det ikke lykkedes nogen af os at opnå bare begyndelsen til en god dialog med Gerth trist
M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
#42580 - 09/01/2024 14:41 Re: Farvel til Gerth [Re: Arne Thomsen]
Anonym
Uregistreret

Jeg anbefaler, at admin fjerner hele dette emne, fordi personen Gerth er altså ikke kan være tilstede hos jer.
Hvad har i dog gang i? tosset
Top Svar Citer
#42625 - 15/01/2024 02:28 Re: Farvel til Gerth [Re: Arne Thomsen]
Anonym
Uregistreret

Fejl eller stragegi lignende salg. En anonym skal altid tre gange bekræfte en billedkode.

En nyt skift om Gerth Drost inklusiv fristelser!
Jeg ved, at ´han´ ikke opførte sig ordentligt der, så admin ikke vil se ham igen, men selv Hans K snakker om et positivt ´kaos´.
Derfor jeg skal bekræfte mit medlemskab i G.mail, men længere tid sker uden mulighed for dette der...
Jeg ser, at Arne her p.t.
Derfor først om lidt jeg poster et eksempel på min nye stil, hvilket jeg ikke kræver anerkendelse af, fordi jeg kender til uenighederne.
Emnet handler om ifølge en psykisk syg kristen, som kan li en kvindes emne, hvilken omtaler mennesket som et dyr og det´ er jeg ikke.
Top Svar Citer
#42626 - 15/01/2024 02:40 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

OG MÅSKE SNART VELKOMMEN TIL PROFILEN FRELSEREN

Arrh fornylig i Facebook kontaktede en ægte mandlig jøde mig, som har en muslimsk ven, men han kunne åbenbart ikke li, at jeg mest ligner den kristne bibel, altså Jesus Kristus.

Min facebook ´kristne´ ´ven´ viser på hans væg en andens ord: "Mennesker er de eneste flokdyr, der følger ustabile flokledere."

´Jeg´ kritiserer:
Det lyder ikke godt!
Biblen nævner to forskellige ´ånder´.
En kristen bekendt person har vist mig dette emne (link), men Biblen beskriver faktisk mennesket som værende over naturen og dyr i gudsriget. Dog må folket i hele verden altså vågne op, da vi har et ansvar personligt og fælles sådan. Idag lider jeg faktisk ikke af sygdom, naturkatastrofer, fattigdom og krig. Min identitet med Helligånden er ikke ligesom et primitivt dyr. Charles Darwins evolutionsteori beskriver desværre mennesket som et dyr i kamp for kun sin egen fysisk egooverlevelse, egne generelt ved nydelse selvtilfredsstillende behov og seksuel reproduktion i form af kødets lyster for uvidende endda åndssvagt uden gudsbevidst kærlighed og dermed fornuftig nok intelligens vedrørende eksempelvis medmenneskelig medfølelse (sympati) og empati (forstår andre end en selv) ligesom etik/moral - ´Videnskaben´ virker for tænkende på den måde ved mangel på ´hjertet´. Skabelsen er ikke bestemt til den slags for ubevidst psykopatisk ondskab. Paulus talte om forstandighed, men selv kloge hoveder uden oprigtigt visdom misbruger endnu kundskab og jeg istedet har erfaring angående en virkelig plan, der er større end mit egos uvidenhed.
Er du kroppen eller lever evigt som Ånd?
Jeg styres ikke som under drifter, hvor selv døden ikke findes og Guddommens (det guddommelige) vilje sker med mig gerne også sammen hos jer...

P.s.
Istedet for alkoholisk druk, hor og andet fristelser jeg lignende Ordet ´sjæl´ anderledes end dyrs vildskab impulser, der ikke har selvbevidsthed, så civiliseret går jeg med tøj (klæder) og fatter meningsfuld struktur i eksistensen.
Top Svar Citer
#42627 - 15/01/2024 03:26 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Ham jøden, som skrev privat til mig bor i USA, så jeg fremsagde følgende relevant: "NEWS

Hello?
Chaos-order-change-root like weeds or flowers in yourself and the world...
I remind you of the old scriptures in a new way today.
Yes, I sacrifice my self to the will of the Deity and to the people. Therefore I cannot the alcoholic filth, fornication and so on of abuse, temptations and bad habits including lifestyle. I have just informed a 'Christian' who likes evolution about the human animal that I am not that primitive. No to mental illness, psychopathy, selfishness and evil.
Meaningful structure happens important!
So I have endured a trial through adversity and hardship, but my spirit works well because the Deity is with me despite the world's illusion of the material physical.
Thus awards of honor belong not only to me but also preferably to 'God' and the people together..."
Top Svar Citer
#42628 - 15/01/2024 03:41 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Biblen handler om et drama, så idag forstår pludseligt en bekendt gammel for passiv mand mig, da jeg brændende oplyser, at sindsro betyder ikke bare åndelig hjernedød og dovenskab. Liv virker aktivt l
Top Svar Citer
#42629 - 15/01/2024 03:57 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Anderledes end perfektion sker skævt, men jeg elsker det hele fuldkomment samlet ligesom formation.
Carl F.W: "Der følger splittelse med den karismatisk bevægelse (lignende Jesu ord om fårene og bukke), også oase. Sådan er det nogen vækkelse godt nyt, hvor andre gamle for stive og de nye for ´ivrige´. Sunde vækkelser har sommetider ført til strid. Vi må alle lade os prøve på Guds Ord."
Ihh, jeg har idag forklaret ham den gamle bekendte, at et tomt sind ikke altid lignende åbenbaring bare kommer pludseligt, men at en del af den kreativt overraskende dybt ved både smart og følelse proces nydes igennem udvikling-afvikling. Det anerkender han.
Top Svar Citer
#42630 - 15/01/2024 04:19 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

P.s.
En åndelig ´bevægelse´ lever...
Top Svar Citer
#42631 - 15/01/2024 05:51 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

En bekendt meget ældre af mig er forvirret om, han kan handle på sin ´medskaber´ trang´. Jeg husker, at jeg engang lavede et ´eksperiment´ profet superhelte dragt. Der faktisk nogen ville tage et billede med mig og hans venner især inklusiv kappen, så...
Top Svar Citer
#42632 - 15/01/2024 06:44 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

En mand med et korshalsskæde kan ikke li mig, da han synes, at mit symbol nok bare frygteligt fører til tæsk. Hykleri, hykleri og hyklere! Jesus Kristus igennem tortur træpælen var ikke i sin ånd kontrolleret af den slags modstandere.
Top Svar Citer
#42633 - 15/01/2024 07:12 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

En bekendt af mig anerkender ved mødet med mig ´Frelseren´ istedet for politik, religion og monarkiet...
Diktatur er jo ikke gudsriget...
Top Svar Citer
#42634 - 15/01/2024 15:33 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...
Hvem har frelst dig ler Kongen blinker Er rollerne fordelt stortchock Hvad blev der af den fortabte søn hjælp Lad eventyret begynde yeah Skinner lyset i mørket heart heart heart heart heart heart heart Vil du gerne være en tosse engel Nu drikker jeg snart nogle øller sammen med ridderne af det runde bord tommelop Inspiration skal der til...






Your friend forever

Krishna

PS: Profeten er landet...




PPS: Her er lidt at tænke over...

https://vandrermodlyset.dk/fyrsten-og-de-fattige-maend/
Top Svar Citer
#42635 - 15/01/2024 17:12 Re: Farvel til Gerth [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Rumi havde den gave som han var gammel, at han var impotent ikke liderlig !
Top Svar Citer
#42636 - 15/01/2024 18:54 Re: Farvel til Gerth [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvordan er du blevet så dum ler Hvem ved blinker Jeg vandrer videre mod lyset...




Your friend forever

Krishna

PS: Måske tossen en dag vågner op af sin psykose...






PPS: Her er lidt at tænke over...

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/0...PtF35X7PqWttgK0
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 4 1 2 3 4 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
33-årig mand druknet i Thyborøn Havn
20/05/2024 04:31
Dansker død i faldskærmsulykke i Holla..
20/05/2024 00:24
USA's sikkerhedsrådgiver præsenterer o..
20/05/2024 00:16
Mindst 13 meldes såret under ukrainsk a..
19/05/2024 23:05
Tidligere FC Midtjylland-spiller scorer ..
19/05/2024 22:04
Nyheder fra Religion.dk