du er blevet skør desværre
men ked af at sige det,
nu rabler det da fuldstændig for dig
-0-0-0-
er du sikker på du har det godt?????
det er virkelig trist - trist - trist - sørgeligt - tæt på tragisk - samtidigt er der også noget komisk over det
og man sidder hovedrystende tilbage - ved ikke om man skal le eller græde - men det er vel naturens orden at man kan nå det stadium at al logik og logisk sans begynder at forsvinde fuldstændig
jeg kan jo hverken gøre fra eller til, blot hvor ville jeg ønske det var anderledes fat med dig
som så ofte før skriver jeg et venligt og imødekommende meddelelse til dig - hvor der er så mange interessante oplysninger, og jeg fortæller om et liv ovenikøbet en dygtig tidligere debattør Arne kender, og hvad hun arbejder med som præst i den danske folkekirke
hvad får man i hovedet - noget snak der overhovedet ingen mening giver i forhold til den meddelelse og de informationer der var i den meddelelse
så mørk og så ondt et menneske har jeg sgu nærmest aldrig mødt før, hvor lillebitte og hvor mørk og ond kan et menneske blive, hvor formørket kan et menneskes sjæl ende op som
hvor mørkt hvor megen ondskab kan et menneske ikke rumme
når det begynder at rable for folk, skal man så sige det eller bare se på at al mening og sammenhæng og logik og logisk sans bare forsvinder og vedkommende siger det samme og det samme - tror der er en pointe og der er ingen pointe i det vedkommende siger, skal man påpege det, hvad pokker gør man som vidner til så stort et fald ned i et forfærdeligt mørke - en formørkelse ikke bare af forstanden men også en formørkelse af enhver naturlig venlighed og imødekommenhed overfor andre mennesker - man kan ikke engang svare andre mennesker, men eneste reaktion er perfid ondskabsfuldhed - så formørket og indskrumpet bevidsthed - et lille lille lille bitte menneske uden overhovedet noget godt i sig selv i forhold til andre mennesker - skræmmende, intet mindre end skræmmende
at den dag kunne komme har da strejfet mig, også hvordan det ville komme til at se ud, og om man skulle sige noget eller bare ryste på hovedet - måske det er naturens orden
Arne:
ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed
jeg brækker mig
kvalmende læsning
det er alder Hansi, det er naturens orden, med alderen vil sådan noget kunne hænde
-0-0-0-
jeg synes da manden med det der Lukas citat skulle besøge Arthos bjerget eller hvad det nu hedder - tage navnebroderen og tilhængeren af pædofili Christian Braad Thomsen med ned til den Kirke hvor Arne fik sin Jesus Kristus Ikon oplevelse - gå med et papstykke hvor der stod:
Men mine fjender dér, som ikke vil have mig til konge, før dem herhen og hug dem ned for mine øjne.Arne og navnebroderen der er tilhæger at pædofili har gjort en stor stor opdagelse der vælter en hel verdensreligion omkuld, nemlig kristendommen
når man bliver gammel sker det at folk går i barndommen
om noget det er hvad der er sket her
hvis der er nogen der ved at kristnes tro ikke er en tro på hvad der står i Bibelen så er det fandeme Anne og hendes menighed,
kristnes tro er ikke på Bibelen men er tro på Gud som Gud er kommet til os i Kristus,
en tro på Guds Kærlighed Kristus til os udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er givet os
Bibelen har ingen autoritet i den sammenhæng hvis den ikke bevidner dette, er et vidnesbyrd herom