Jan. Ordet, du bruger om mig: skavanker, betyder, som du kan se bl.a.: - Fejl - Utilstrækkelighed - Legemlig eller psykisk svaghed eller funktionsnedsættelse.
Du hævder, at du ikke vil nedgøre mig, samtidig med at du påstår, at jeg har "skavanker". Hvis det ikke var din mening at nedgøre mig, hvad hvad da din mening?
#37422 - 30/10/202219:08
Re: Den bedste religion...
[Re: Arne Thomsen]
ABC
Uregistreret
Hej Arne
Det var en kærlighedserklæring Skulle jeg have udeladt skavanker og underlige standpunkter? Hvad med gamle mand? Forsøgte bare at rumme dig? Jeg har ikke lyst til at nedgøre nogen, så...
#37429 - 31/10/202216:12
Re: Den bedste religion...
[Re: ]
ABC
Uregistreret
Hej Arne
Elsker dig gamle mand med hud og hår Håber ikke der er noget nedgørende i det? Har vi nogle skavanker og underlige standpunkter? Det må guderne vide Lad os komme videre i teksten...
Hej Jan. At du - noget klodset vil jeg mene - tildeler mig skavanker uden rigtig at være klar over, at det er en upassende optræden, det kunne jeg måske bære over med.
Men at du ikke ærligt og redeligt gør rede for dit eget religiøse standpunkt - og hvis du ikke har et sådant, at du da ikke meddeler det - og at du samtidig præsenterer et væld af andres standpunkter, det ser jeg ikke som værd at deltage i.
M.v.h. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed