#37164 - 03/10/202212:14
Re: Religionerne har fejlet
[Re: Arne Thomsen]
ABC
Uregistreret
Hej Arne
Jeg har forklaret tingene for dig med nogle spørgsmål, men det siver ikke rigtig ind på din lystavle Hvorfor har vi mulighed for evigt liv? Fordi vi lever videre efter døden og kan vælge at fortsætte med at leve eller blive udslettet? Hvor er Gud henne...
Hej Jan. Nå, så fik jeg omsider vristet det ud af dig: Du har den tro, at "vi lever videre efter døden og kan vælge at fortsætte med at leve eller blive udslettet?" Du fremsætter dette meget bombastisk, men du afslutter denne din udtalelse med at spørgsmålstegn!!!
Putte, putte, gemme sig
Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed
Hej Jan. Siden du ikke evner at præstere og præsentere andet end spørgsmål, og ikke åbent og ærligt fortæller, hvor du selv står, ser jeg ingen mening i at fortsætte vores dialog. Du kan ikke være i tvivl om, hvor jeg står. Du står åbenbart ingen steder. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed
#37174 - 04/10/202213:12
Re: Religionerne har fejlet
[Re: Arne Thomsen]
ABC
Uregistreret
Hej Arne
Jeg mener, at vi lever videre efter døden, og kan vælge at fortsætte med at leve eller blive udslettet. Det er - i mine øjne - den rette indstilling til livet. Hvad er et ordentligt grundlag? Har du et bud på det Hvor er Gud henne...