Godt initiativ Mine tanker går dog mere i denne retning = mon vi kan få 100.000 danskere til at betale 50 kr. om måneden for en åndelig tv-kanal? Hvad koster det at drive sådan noget? Er 5 millioner kr. om måneden nok? Hvilke programmer skulle laves/sendes...
Hej Jan. Forstår godt dine intentioner om en TV kanal, der vel kunne kaldes: Den spirituelle verden, men tvivler på, at folk vil betale ekstra derfor.
Forslaget til DR om Livskvalitet - Sindets sundhed - som jo blot ville tage lidt plads fra nyheder, krimier, gættelege, rejsebeskrivelser osv. - kunne måske vække interesse for sindet - og ad den vej meget muligt føre til interesse for det åndelige
Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
Jeg vil gerne støtte en åndelig tv-kanal med 500 kr. om måneden = så er vi nede på 20.000 danskere der lægger 500 kr. om måneden. Nogle vil kunne lægge mere end det og så kommer antallet af mennesker længere ned. Hvorfor vente på at DR får taget sig sammen til at lave noget andet? Lad os inspirere hinanden...
Det er et godt spørgsmål. Først skal der nok laves en kanal beskrivelse. Dernæst kan jeg så kontakte andre mennesker. Der er 977 medlemmer i Vandrer mod Lysets facebook gruppe. Det er da en begyndelse. Hvad tænker du? Griber jeg tingene rigtigt an...