Hold da op du er i dårligt humør Jørgen
Også lidt overraskende at opleve dig uforskammet og ubehøvlet
Hvad siger de ældste i JV til dit personlige overfald på min person?
Vil du venligst påpege hvad jeg har gjort forkert i den her tråd. Hvorfor angriber du mig pludselig? Hvad er det jeg skriver der gør dig så aggressiv og barnlig?
Troede ikke JV offentligt må optræde som du gør her - hvor du kommer med et fuldstændigt ubegrundet personlig angreb - uden du overhovedet har påpeget hvad det er jeg skriver der får dig op i det røde felt - hvor du går på kompromis med JV's etiske standarder for opførsel i det offentlige rum.
Normalt debatterer vi hinandens indlæg - hvad hin anden skriver.
Du bliver nok snart ekskluderet af JV - ihvertfald nægter jeg at tro JV kan leve med at deres medlemmer optræder i det offentlige rum som du gør. Hvis alle Jehovas Vidner begyndte at opføre sig i det offentlige rum som du gør her i den her tråd, ville jeres organisation hurtigt gå i opløsning. Du kan umuligt være et forbillede for andre JV -er.
Er det også den måde du angriber folk når du sammen med en anden Jehovas Vidner banker på folks dør. Eller er det bare sådan en Internet dårlig opførsel du har tillagt dig selv?
Mennesker - Ukraine - må ikke forsvare sig selv men Gud må udslette alle de mennesker på jorden der ikke er enige med Jehovas Vidner skriver du sort på hvidt. Hvor smart synes du det synspunkt er og tror du virkelig på at Gud er sådan en primitiv barnlig supermands krigerisk Gud??
Der er kun dig og Tikka der tænker så afsindigt barnligt om tingene og det fordi I begge er bibelfundamentalister - læser Bibelen uden åndelig ledelse og forståelse - begge forstår I tingene bogstaveligt - selv der hvor Paulus råber jer i hovedet at I skal bruge jeres forstand og forstå tingene i dets rette åndelige betydning.
Og at der hvor Ånden er der er der også altid Frihed og Ånden gør levende og bogstaven døder os i øverste etage.
-0-0-0-0-
-0-0-0-0-
Jørgen Primdahl - Jehovas Vidner svarer mig som følger:
Hvor er det godt at du er så dygtig Hanskrist.
Du er sådan omtrent lige så dygtig som Gerth.
TÃ¥belighederne overlader jeg til jer to.
I bestiller ikke andet end at Blamerer jer.
Fordi jeg kommer med følgende indlæg af Lene Rachel Andersen:
Ser flere, som ikke kan skelne mellem militær opbygning og militarisme, så hermed lidt folkeoplysning:
Militarisme: en politisk ideologi, der sætter militær magt over de demokratiske institutioner og øvrige værdier i samfundet:
Militær opbygning eller oprustning: kan være militaristisk eller ikke-militaristisk; den nuværende militære oprustning i Vesten som følge af Ruslands invasion i Ukraine er ikke-militaristisk, den er til beskyttelse af vores demokrati og frihed. Tragisk, at denne militære opbygning er nødvendig, men Rusland er tiltagende militaristisk, og det er desværre dem, med den største kanon og den største vilje til at bruge den, der bestemmer niveauet for militær oprustning.
Hvad er det her ovenfor af Lene Rachel Andersen der støder dig Jørgen Primdahl og gør dig barnlig ubehøvlet og aggressiv kommende ud af det blå????
-0-0-0-
Jeg tror da når Jehovas Vidners Gud kommer og udsletter alle andre mennesker på jorden end Jehovas Vidne at du der også ryger med som en af de ugudelige der ikke har fulgt Jehovas Vidners rette lære om offentlig optræden.