Til alle:
Hanskrist har før kaldt mig "idiot". Nu kalder han mig også "løgner".
Alt dette åbenbart i en paulinsk "i Kristus væren", som han kalder det, men ikke nærmere forklarer - for mig - forståeligt
Nu kan du føje et nyt ord til Arne, nemlig:
HYKLER DU ER ARNE Iøvrigt vil du også få at vide af de andre at nu skal du stoppe dit hykleri - du ved udmærket at du ikke læser mine indlæg og giver disse den opmærksomhed de fortjener, især når man tænker på de er skrevet som svar til dine konstante skævvridninger Paulus og at sætte kristendommen i et konstant unuanceret barnligt lys helt ude af proportioner.
Du er på et debatforum mand og spreder du konstant de samme misinformationer - så må du da forvente at folk der har en meget bedre forståelse de ting du slynger om dig med, reagerer, ja du får svar på tiltale, det burde ikke komme bag på dig.
Arne:
Hanskrist vil aldrig få held i sit angreb på min trosfrihed!
Freud roterer i sin grav 🤭🤣🤣😜
🌊💦🏊🚴🏃💕
Arne:
Jeg ved det ikke, og jeg gætter, at der aldrig kommer noget svar -
Jamen så stop dog mand - alt det du spørger om - fx rettroenhed og trostvang contra trosfrihed hos Paulus og andre ting hos Paulus har du fået så smukke svar på den sidste tid.
Og hvordan pokker kan du bede om svar og vide hvad der står i mine indlæg når du lige har forklaret os du ikke studerer disse. Det går ikke for godt længere for dig Arne.