Tikka:
Jeg læser ikke profilen Gerth´s skriverier.
De har fra start for mig været ulæselige og uinteressante, hvad også meget andet her er.
enig der skal være rigtig go vilje og rigtig megen tålmodighed og langmodighed og overbærenhed til for at indgå i debat og samtale med Gerth.
Det har Arne udvist og Jan ABC og undertegnede her, selv om det nøgtern betragtet ofte ikke er værd at bruge tid på.
Om Gerth er lige så skør i virkeligheden in real life som han er på skrift skal jeg ikke kunne sige. Men det videoklip jeg så, der burde han spærres inde, det giver ikke nogen mening at en voksen mand der mener han er Messias for verden og kan tømme kirkerne så interessant er han efter eget udsagn,,, og så opføre sig som en idiot på offentlige videoer - ja det hænger slet slet ikke sammen.
Hvordan pokker skal vi tage manden nogensinde igen seriøs.
Også de incel miljø sygelige tanker han serverer for os virker indimellem yderst foruroligende.
Gerth du må fandeme ta dig sammen!!!
Du er sgu for langt ude med dig selv og det hele.
Kan du bringe dig selv på fast grund igen, så begynd øjeblikkeligt eller søg hjælp. Der må være nogle der kan hjælpe dig.
Jeg mener ikke du må forsætte med at leve i lediggang og foran skærm og internet 24/7 --- du skal have noget struktur og disciplin med ind over dit liv og har du ikke nosserne til selv med selvdisciplin at få struktur og disciplin ind over dit liv, din hverdag, så bed oprigtigt om at nogle igangsætter et hjælpe program for dig i den sammenhæng.
At du skulle have så fandens høj en intelligens er der intet der tyder på hverken set ud fra hvad du skriver og din opførsel, fx dine videoklip. Hvis du har så høj intelligens som du elsker at skrive om, du bruger den ihvertfald ikke, for det kan ikke spores hverken i hvad du skriver eller i din adfærd, optræden, opførsel.