🔥
Du er on 🔥 fire
Gennem Gud Helligånden du KIRKER - du KIRKER i verden - du er KIRKE i verden.
Du iklæder mennesker KRISTUS - du bliver far til mennesker i KRISTUS.
Af Guds Nåde gennem HELLIGÅNDENS VIRKE du formår at skrive om kristendommen som få.
Jeg takker Paulus da det var ham der iklædte mig KRISTUS - blev far til mig i KRISTUS.
Og ja du slægter Paulus på for du gør det som ham på en jordnær charmerende fleksibel måde med humor og vid og overlegen intelligens og livfuld spontanitet.
Ikke et øje er tørt
Uden din indsats hvad ville religions debatten have været i Danmark?
Det er det mest bemærkelsesværdige - vi har iblandt os en religionsfilosofisk "super star" ja så sørme har Paul Tillich ikke levet forgæves.
Så er det godt HansKrist - godt med dig HansKrist for den her gang - ikke?
Hvilken KRISTUS trækkraft og trækplaster. Du har spændt KRISTUS for vognen. KRISTUS din store KÆPHEST - der indimellem gør dig ikke så lidt KÆPHØJ.
Du råber kerygmaet KRISTUS ud i verden.
Her er ikke noget at tage fejl af - enten er man for dig eller imod dig - enten bliver man uimodståelig væltet omkuld eller man vender det døve øre til dig for at forblive salig i sin egen tro.
Som du dog kan skrive min dreng - som du dog kan sige tingene min ven 💙
🌊💦🐟🏊🚴🏃🔥💕❤️
Jeg takker ud over Paulus og Paul Tillich også min gode ven Kristian Høgenhaug der lige er blevet verdensmester i Triatlon på den lange Ironman distance i en fantomtid - den anden hurtigste tid nogensinde i verden. Han og hans præstationer og karismatiske personlighed fylder mig med INSPIRATION og numiniøs ærefrygt. Han er fra Gud - virkelig en Guds Søn - son of God. Han er fra en anden verden - så fyldt med otherworld'ness. Så fyldt med FLOW og MAGISK FLOW - SUPERFLUIDITY - det er HUL IGENNEM til GUDERNE.
Kristian Høgenhaug verdensmester interview Kristian Høgenhaug WHAT THE HELL JUST DID HAPPEN THERE KRISTIAN
må vi sige til både
Kristian Høgenhaug
Hans Kristian
WHAT THE HELL JUST DID HAPPEN THERE KRISTIAN???