Vrøvl Arne
Jeg har udpenslet for dig hvordan det skal forstås
Du nægter blot at læse hvad jeg skriver
Jeg synes at vi skal stoppe denne leg nu igennem femten år. Du læser ikke hvad jeg skriver, tager ikke udgangspunkt i hvad jeg skriver, nøjagtig som Simon også aldrig nogensinde har haft en tekstnær kritik af hvad jeg skriver, har du ej heller Arne.
Kræn-p tog altid udgangspunkt i en tekstnær kritik, det gjorde Fl Vang, det gjorde Anne (ALH) også og visse andre. Men de dage eksisterer ikke længere og det især pga Simon og Bjørns ide om trolde og at nogle her på stedet skulle fjernes. Bjørn der ellers før han fik trolde på hjernen og ville have magten over trosfrihed var en fantastisk dygtig spændende debattør (iøvrigt ham jeg ser mig selv i (til trods for vores uenigheder)).
Nå det jeg vil sige Arne, sålænge du ikke forholder dig tekstnært til hvad jeg skriver kommer vi ikke videre.
Iøvrigt er jeg den eneste der skriver klart og tydeligt om de her forhold, hvilket Kræn-p flere gange gav mig anerkendelse for. Jeg er rystende klar, fx de afsnit om psykiatri og Paulus er rystende klart formuleret. Og gør at jeg vitterlig er den mest spændende religionsfilosofiske tænker i Danmark.
Og som en af mine venner på Århus Universitet siger, er du ikke bange for at andre tyvstjæler dine nye hypoteser? Men det sker allerede, men jeg er ligeglad, jeg var mange år før de andre.
Om ti tyve år er det hvordan jeg forstår tingene der dominerer. Og det er allerede begyndt at ske.