Tikka:
Der er ingen mystik, og jeg holder mig ikke til Simon - som du engang opfordrede mig til at gøre - jeg forholder mig til Arnes skriv og oprettelse af tråd.
citat slut
Nu blander du noget sammen eller mig sammen med en anden person, for jeg har aldrig ALDRIG opfordret dig til at du skulle holde dig til Simon. Her var snakken dog om at holde med Simon og beskytte Simon ved at se igennem fingre med hans intimideringer andre, noget Simon selv er 100% klar over han gør, blot mener han at der er et mål der helliger midlet (hans ubehagelige debatstil hvor han intimiderer og forfølger visse folk non stop)
Jeg synes at I to, RoseMarie og Tikka gør jer selv tyk til grin i den her sag, ja nu siger jeg det igen, ikke engang Simon er et øjeblik i tvivl om at han intimiderer og forfølger visse personer, blot mener han som Bjørnen at målet helliger midlet, og de derfor er i deres gode ret til at gøre som de gør
Det var det der også skete i Tyskland. Problemet er når en flok ser igennem fingre med deres overgreb, overfald, grove chikane, på andre, fordi de er blevet enige med sig selv i at deres ædle mål helliger midlet