Hej igen, Simon
Gode og stærke ord og tanker fra dig med afsæt i Strunge
... og det er jo netop det fantastiske ... at ordene kan vække os til at tænke selv, at der findes mennesker som bl.a. Strunge (og Fassbinder), der gi'r sig selv i bogstaver og ord, fortællinger og billeder, som er frit tilgængelige og en gave for os andre i både sam- og eftertiden.
Må vi aldrig, aldrig nogensinde glemme og overse ordenes nødvendighed ... deres livsnødvendighed for menneskehjerner og -hjerter
Jeg har brugt lidt tid på at læse og søge lidt mere kendskab til Strunge, og jeg fandt bl.a filmen "Nattens engel" på filmcentralen.dk , måske du kender den? Fassbinders "Angst æder sjæle op" kendte jeg slet ikke, så den måtte jeg også igang med at søge på ... HURRA for internet og google
Den film må jeg se, også selvom det ser ud til, at den må købes. Jeg kan ikke finde den tilgængelig på anden vis. Men måske kan jeg bestille den hjem fra biblioteket i fysisk tilstand? Den kan ikke netudlånes til streaming.
Tak for alle de gode indput og tip til vækkelse ... Mellemrummet er jo næsten ved at blive en vækkelsesbevægelse
Lyslevende hilsner fra RoseMarie